10 Reacties
3 uur geleden
Probeer het nu een beetje los te laten, je gaat het echt snel genoeg voelen. Ik deed altijd de borst die het meest op spanning leek te staan maar ik heb het vast vaak genoeg verkeerd gehad en toch alle 3 de kindjes tot ruim 2 jaar borstvoeding gegeven.
2 uur geleden
Hier werkt een ouderwetse methode het best: opschrijven in een notitieboekje 👌🏽 Dat boekje gebruik ik ook om aantekeningen, schetsjes, hersenspinsels in op te schrijven. Leuk om later terug te lezen. Opschrijven helpt ook om je hoofd leeg te maken. Mijn brein is een grote pan doorgekookte spaghetti, dus het is fijn om te weten dat ik alles wat ik wil onthouden kan terugvinden op dezelfde plek.
2 uur geleden
Ik gebruik de app van Medela
Ik klik aan welke borst ik geef en zo wordt ook de tijdsduur bijgehouden en kan ik ook terugzien welke voedingen ik heb gegeven enzo
14 minuten geleden
Ik doe het nu ook op gevoel.
Bij de eerste had ik een armbandje om, die wisselde ik naar de kant die ik had gevoed. App vind ik ook niet fijn, telefoon is niet altijd in de buurt en als ik dit soort dingen niet meteen doe, dan vergeet ik het.
Armbandje ging altijd goed, er was tijdens het voeden altijd wel een moment dat ik eraan dacht om te wisselen.