7 Reacties

één maand geleden

Ik heb ook implantaten en ben onlangs bij een lactatiekundige geweest. Zij gaf aan dat ik gewoon borstvoeding kan geven. Mijn borsten zijn inmiddels ook gegroeid en melkproductie komt op gang. Ik ben nu 26+1. Ik kreeg als advies na de geboorte zo veel mogelijk te voeden meteen. Door de implantaten staan de borsten al op spanning en dat kan voor minder productie zorgen.

één maand geleden

Ik heb 10 maanden bv gegeven met implantaten. Wel had ik domperidon nodig om mn productie op gang te houden, en dat ging prima. Of dat echt kwam door de implantaten weet ik niet. We gaan het zien dit keer🤩

één maand geleden

Zolang het niet via de tepel is gegaan kan het gewoon! Ik heb incisies onder de borsten. Helaas kwam de productie niet op gang bij de eerste( bleef ondanks alle kruiden en powerkolven hangen op 40cc). Dus na 3 weken gestopt. Tweede fles gegeven en nu weer. Heb waarschijnlijk gewoon te weinig klierweefsel. Dus als je graag wilt zeker proberen ;)

één maand geleden

Reactie op Flower221

Ik heb 10 maanden bv gegeven met implantaten. Wel had ik domperidon nodig o ...
Dank je voor je reactie. Ben echt zo benieuwd hoe dit bij mij uit gaat pakken. Denk dat ik voor de zekerheid nog even wacht met een kolfapparaat kopen.

één maand geleden

Reactie op Emilybaby

Zolang het niet via de tepel is gegaan kan het gewoon! Ik heb incisies onde ...
Dank je voor je reactie. Ik heb inderdaad incisies onder mijn borsten. Ik ga het proberen en anders toch over op flesvoeding.

één maand geleden

Zover ik begrepen heb ligt dit aan de plaatsing, voor de spier of tussen de spier (dual plane). Bij DP worden er geen complicaties verwacht bij het geven van bv.

één maand geleden

Reactie op Nugget 000

Zover ik begrepen heb ligt dit aan de plaatsing, voor de spier of tussen de ...
Ik heb ze voor de spier en had dus ook geen problemen. Behalve dat ik op den duur Domperidon nodig had voor mijn productie, maar dat kwam omdat ik overging op fulltime kolven. Een prothese wordt altijd achter het klierweefsel geplaatst, vaak idd achter de spier of gedeeltelijk (dual plane), en soms voor de spier. Dit maakt voor de mogelijkheid tot het geven van borstvoeding eigelijk niet uit, het klierweefsel en de tepel zijn (vrijwel) onaangetast gebleven (en daar gaat het om). Wel of geen spier ervoor heeft niks met het klierweefsel te maken.