4 Reacties

2 dagen geleden

Bij ons was het ff 3 nachten doorbijten en sindsdien nooit meer een nachtvoeding

2 dagen geleden

Hee Mandy, wat een zware avond voor jullie samen :( Herken de situatie erg goed, het is hier soortgelijk. Ik wil eigenlijk ook van de nachtvoeding af en dat ze wat vaker in haar eigen bedje gaat slapen. Ik doe diverse pogingen maar ze huilt zo hysterisch en ontroostbaar dat het uiteindelijk toch de borst wordt en vallen we samen in slaap.. Vriendin van mij zegt dan dat je door de zure appel heen moet, even doorzetten. Ik stel het nog even uit, heb het gevoel dat ze er misschien nog niet klaar voor is als er zo veel weerstand komt. Ik zou zeggen, doe wat goed voelt voor jou/jullie. 馃А

2 dagen geleden

Tja misschien niet de antwoord die je hoopte. Maar blijkbaar heeft je kindje dit gewoon nog nodig.. Waarom nu al stoppen. Borstvoeding is een natuurlijk iets.. dit gaat ook vanzelf weer stoppen. Zou dan eerder denken ga aan de slag met in eigen bedje slapen. En daarna misschien de nachtvoeding eraf.. maar de avond zou ik zeker nog even laten. En 1, 5 uur huilen.. arm ventje.. sorry ik vind dat alrijd zo zielig. Ze zijn nog zoo klein; kunnen niet praten/aangeven.. ze hebben gewoon nog je liefde en nabijheid nodig.. Mijn tip zou dan zijn.. voed hem savond aan de borst is slaap.. en leg hem dan in zijn eigen bedje.. Ga daar eerst eens mee aan de slag. En pas als het eigen bedje goed gaat; kun je de nachtvoeding misschien afbouwen. Het is niet alleen voeding he, het is ook hun troost en nog zoveel meer.. O lieve mama geniet toch nog even van die momentjes.. 馃檹馃グ

2 dagen geleden

En overdag geven en kijken of hij in de nacht dan minder komt? Verder ben ik het met @Manu26 eens.