4 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb ook borstvoeding gegeven aan mijn eerste (10 maanden lang) met 7 maanden raakte ik zwanger toen was de melk van zelf op.... Nu ben ik ook van plan om borstvoeding te geven aan de baby en ik hoorde dat het nu juist makkelijker en sneller gaat omdat je lichaam het al een keer gedaan heeft. Bij jou dus ook het geval, al helemaal zo lang, je lichaam herkent het snel 😊 dus moet echt goed komdn

2 maanden geleden

Ik heb mijn zoontje ruim 4 maanden borstvoeding gegeven, die is nu bijna 2 en ik heb ook het idee dat mijn borsten er nu al weer klaar voor zijn. Ze zijn alweer een stuk groter en heb er eigenlijk nog iedere dag wel iets van 'last' van. Sterker nog ik wist echt heel snel dat ik zwanger was omdat mijn borsten als het ware de toeschietreflex weer kregen, dat gevoel.

2 maanden geleden

Reactie op Babs1803

Ik heb mijn zoontje ruim 4 maanden borstvoeding gegeven, die is nu bijna 2 ...
Ja dat heb ik ook! Ik heb zo’n 20 maanden bv kunnen geven en toen was het op (en ik er wel klaar mee🫢), zou echt super zijn als dat nu weer zou lukken! Ik heb wel sterk het gevoel van: ‘Al een keer gedaan, mijn lichaam weet wat het moet doen, let’s go😎’

2 maanden geleden

Vriendin van me is pas bevallen van haar tweede en tijdens de zwangerschap daarvan gestopt met BV geven aan de oudste. Ze waarschuwde me al voor overproductie in het begin. Dus zal vast goed komen 😉