11 Reacties

één maand geleden

Flow amsterdam baby mobile milo

één maand geleden

Deze! 🥰

één maand geleden

Deze zat bij de box die we tweedehands hebben overgenomen. Is van de prenetal en heeft een leuk liedje. Ik twijfel wel een beetje aan de stabiliteit van de plastic standaard, maar blijkbaar is t wel stevig genoeg en gaat al een tijdje mee. Nb t roze vogeltje erop is zodat de kat daar niet mee gaat spelen, die hoort er niet bij😅

één maand geleden

Mijn tip: bekijk de boxmobiel vanaf onder. Je kunt hele schattige poppetjes hebben maar als je vanaf onder alleen maar de pootjes en een rond buikje ziet en verder niks dan heeft je baby nog niks om naar te kijken! Dus even dat ding boven je hoofd is mijn tip! Tiny Love heeft bijvoorbeeld een soort schuine waardoor dat je kindje meer ziet van de mobiel.

één maand geleden

Ik vind die van little dutch heel leuk met houten standaard

één maand geleden

Wij hebben deze gekocht van baby's only, ze hebben ook andere kleuren en onder de walvis zit een spiegeltje.

één maand geleden

Reactie op Krisje5

Mijn tip: bekijk de boxmobiel vanaf onder. Je kunt hele schattige poppetjes ...
De baby kan sowieso nog niet echt dingen onderscheiden behalve licht en donker toch? Gaat meer om dat het beweegt en geluid maakt. Ik heb een hele schattige gekregen met gehaakte figuurtjes, handgemaakt door iemand die daar een webshop voor heeft.

één maand geleden

Reactie op kristab88

De baby kan sowieso nog niet echt dingen onderscheiden behalve licht en don ...
Dit dus😅

één maand geleden

Reactie op kristab88

De baby kan sowieso nog niet echt dingen onderscheiden behalve licht en don ...
Dat ligt eraan voor welke fase je de boxmobiel wikt inzetten. Als je hem de eerste weken wilt gebruiken is een muziekje en beweging al iets. Maar als je jezelf verdiept in de ontwikkeling van het zicht zal je vooral lezen dat zwart en wit. En daarna rood, oranje, geel e.d. als eerste gezien gaat worden. Als je hier dus naar kijkt is een boxmobiel met zachte pastelkleuren helemaal niet matchend. Maar het ligt er dus aan waar je hem voor wilt gebruiken en waar je zelf tegenaan wilt kijken. Ieder zijn eigen keuze!

één maand geleden

Wij hebben deze van Little Dutch, gekocht via marktplaats :) Heeft mooi geluid met ‘somewhere over the rainbow’ en de knuffeltjes zien er ook van onderen leuk uit, eentje heeft een spiegeltje.