83 Reacties

4 maanden geleden

Wat leuk, is dit je eerste kindje? 馃槉 Ik kom ook uit Best. Uitgerekend 22nov.

4 maanden geleden

Hi! Ik woon wel niet in dat gedeelte van Brabant maar het lijkt me alsnog leuk hoor 馃槍 Ik kom uit Kaatsheuvel (bij de Efteling) en ben zelf 8 nov uitgerekend... Aankomende dinsdag de geslachtsbepaling en de zondag daarop de gender reveal, dus ik moet nog even in spanning afwachten!

4 maanden geleden

Wat leuk, ik kom ook uit Best!

4 maanden geleden

Heel leuk! Ik kom ook uit Best 馃槉 en ook in november uitgerekend.

4 maanden geleden

Super leuk! Ik kom uit Tilburg 馃槉

4 maanden geleden

Reactie op friendlyreminder

Wat leuk, is dit je eerste kindje? 馃槉 Ik kom ook uit Best. Uitgerekend ...
Ja! En wat leuk, is het ook jullie eerste kindje?

4 maanden geleden

Reactie op AmandaDG

Hi! Ik woon wel niet in dat gedeelte van Brabant maar het lijkt me alsnog l ...
Vandaar ook het topic Brabantse moeders, niet specifiek toegespitst op Best 馃槃 Kaatsheuvel ken ik natuurlijk ook! Is het jullie eerste kindje? Wij hebben afgelopen week onze geslachtsbepaling gehad: een meisje 馃┓ Heb je een voorgevoel?

4 maanden geleden

Reactie op MamavanNoraSofia

Wat leuk, ik kom ook uit Best!
En het is niet de eerste zie ik! Leuk hoor. Praktische tips over Best en omgeving als het op de kleine aankomt? 馃檭

4 maanden geleden

Reactie op fleur333

Heel leuk! Ik kom ook uit Best 馃槉 en ook in november uitgerekend.
Wat leuk! Heb je je ook aangemeld voor de Century Pregnancy bijeenkomsten bij de verloskundige?

4 maanden geleden

Reactie op lisanvanhulten

Wat leuk! Heb je je ook aangemeld voor de Century Pregnancy bijeenkomsten b ...
Nee ging helaas voor mij niet lukken op de dinsdag. Jij wel? Zal je ook bij Linde zitten denk ik? 馃槉

4 maanden geleden

Reactie op lisanvanhulten

En het is niet de eerste zie ik! Leuk hoor. Praktische tips over Best en om ...
Nee dat klopt! Wat zou je willen weten? Stuur maar een berichtje hoor. :)

4 maanden geleden

Reactie op lisanvanhulten

Vandaar ook het topic Brabantse moeders, niet specifiek toegespitst op Best ...
Ja ook onze eerste idd 馃槉 Can't wait!! Ben zo benieuwd.. een week geleden (bij de 14 weken echo) hadden we al stiekem naar de nub willen kijken maar ons kleintje zat gewoon half rechtop met het duimpje in de mond dus daar ging ons plan 馃槄 Nu toch maar netjes onze gender reveal afwachten.. hopelijk is onze mini bij de geslachtsbepaling deze week wel een andere houding aan gaan nemen zodat het te zien is! Nu lekker vollop aan het shoppen geslagen zeker voor echte meiden dingen!? 馃槣 Had je zelf ook gehoopt/verwacht dat je een dochtertje zou krijgen? Ik heb altijd gedacht dat ik een zoontje zou krijgen, maar mijn gevoel neigt nu ook meer naar een meisje 馃┓ Voor ons is het om het even hoor! Beide is leuk!! Dat het gezond is is het belangrijkste.

4 maanden geleden

Reactie op lisanvanhulten

Ja! En wat leuk, is het ook jullie eerste kindje?
voor ons de tweede, maar wel al even geleden. De eerste wordt over 3 weken alweer 4 jaar. 馃槉

4 maanden geleden

Ik woon nu nog in zoetermeer, maar verhuis augustus naar Etten-Leur. Ik ken daar helemaal niemand dus ik sluit mij hier aan. Ik ben uitgerekend op 22november van ons tweede kindje.

4 maanden geleden

Hoihoi!! Ik sluit me aan. Ik woon in Veldhoven 馃檪. Verwacht ook mijn eerste kind. Wij willen niet weten wat het geslacht is. Wel al aan het shoppen geslagen馃槄.

4 maanden geleden

Hii, wij zijn 1,5 jaar geleden van de randstad richting Breda verhuisd en verwachten ons eerste kind. Spannend!! 鈽猴笍

4 maanden geleden

Reactie op fleur333

Nee ging helaas voor mij niet lukken op de dinsdag. Jij wel? Zal je ook bij ...
Ja klopt! En ik heb me inderdaad ingeschreven, was echt heel leuk de eerste keer 馃檪

4 maanden geleden

Wat leuk! Ik kom uit Valkenswaard en ben 6 november uitgerekend.

4 maanden geleden

Wij wonen op dit moment in Amsterdam, maar verhuizen medio juli naar Waalwijk. We zijn in verwachting van ons eerste kindje. Super spannend allemaal! Zijn er hier nog meer aanstaande mama鈥檚 in de omgeving van Waalwijk?

4 maanden geleden

Wij wonen in Roosendaal maar verhuizen binnenkort misschien naar breda. In verwachting van ons eerste kindje 馃槉