83 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Wij wonen op dit moment in Amsterdam, maar verhuizen medio juli naar Waalwi ...
Wij kwamen ook uit Amsterdam, voordat wij richting Breda zijn verhuisd. Wat brengt jullie richting Waalwijk?

4 maanden geleden

Reactie op lisanvanhulten

Ja klopt! En ik heb me inderdaad ingeschreven, was echt heel leuk de eerste ...
Oh fijn! 😊 Dan had ik denk ik ook niet bij jou gezeten, want die van mij zou pas op 11 juni beginnen!

4 maanden geleden

Wat leuk🥰. Wij wonen nu in Limburg maar zelf geboren en getogen in omgeving Eindhoven en nog ieder weekend daar te vinden ❤️ 16 nov verwachten wij ons 1e kindje

4 maanden geleden

Reactie op Kim*

Wij kwamen ook uit Amsterdam, voordat wij richting Breda zijn verhuisd. Wat ...
Wat leuk om te horen! Hoe is het jullie bevallen? We wonen op dit moment in een klein appartement en wilden toch iets meer huis voor ons geld. Omdat mijn vriend in Waalwijk is geboren en zijn ouders nog in de omgeving wonen, kwamen we al snel op Waalwijk uit. Hoe lang wonen jullie nu in Breda?

4 maanden geleden

Reactie op Xxbaby2024

Wat leuk🥰. Wij wonen nu in Limburg maar zelf geboren en getogen in omgevin ...
Wat leuk! Waar ergens in Limburg? Mijn vriend komt oorspronkelijk uit Zuid-Limburg, we hebben een tijdje samen in Noord-Limburg gewoond maar (gelukkig) is hij meer fan van Brabant 😇

4 maanden geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Wat leuk om te horen! Hoe is het jullie bevallen? We wonen op dit moment ...
Het was even schakelen aan het begin—dat geef ik eerlijk toe. ☺️ We zijn blij met onze keuze en hebben een fijn huis helemaal naar onze eigen smaak (zelf)verbouwd. Wij wonen hier nu 1,5 jaar. Kijk je een beetje uit naar de verhuizing? Komen de andere mama’s oorspronkelijk uit Brabant en altijd gebleven?

4 maanden geleden

.

4 maanden geleden

Reactie op lisanvanhulten

Wat leuk! Waar ergens in Limburg? Mijn vriend komt oorspronkelijk uit Zuid- ...
Wij wonen omgeving echt-susteren😊. We zijn sowieso ieder weekend in brabant 🥰

4 maanden geleden

Wij wonen in Sprundel, een kabouterdorp tussen Roosendaal en Breda. Inmiddels alweer 6 jaar, hiervoor woonden we in Rotterdam (en ik ook nog in Amsterdam). We verwachten half november ons eerste kindje. Ik heb weinig nieuwe contacten opgedaan hier (ook niet altijd behoefte aan hoor) maar nu komt natuurlijk wel een andere periode 🤗 Ik ga binnenkort proeflessen bij Mom in Balance in Etten Leur. Wie nog meer? Ben wel wat “ouder” dan gemiddeld voor een eerste zwangerschap: 38 lentes jong. Leef graag buiten, heb twee Aussies en twee paarden en moestuin. Dat soort dingen 🙂

4 maanden geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Wij wonen op dit moment in Amsterdam, maar verhuizen medio juli naar Waalwi ...
Wij zijn 1.5 jaar geleden samen gaan wonen in Kaatsheuvel, naast Waalwijk 😜 in de straat van de Efteling! Totaaalll geen spijt van, lekker rustig wonen en toch gunstig gelegen ten opzichte van de snelweg etc 😌 Wij verwachten ook ons eerste kindje. Wanneer ben je uitgerekend en weet je het geslacht van jullie kindje al? 😊

4 maanden geleden

Reactie op Kim*

Het was even schakelen aan het begin—dat geef ik eerlijk toe. ☺️ We zijn bl ...
Hii 😁 ik kom oorspronkelijk uit de buurt van Breda!!..uit Zevenbergen, maar wonen nu dan sinds 1.5 jaar in Kaatsheuvel. Breda is ook echt een heerlijke stad! Kom er graag, voelt als "thuiskomen" 😌

4 maanden geleden

Ik woon in roosendaal Roosendaal. Ik ben zwanger van een 2e kindje. Mijn dochtertje is nu 13 maanden😊

4 maanden geleden

Reactie op lonn2424

Wij wonen in Sprundel, een kabouterdorp tussen Roosendaal en Breda. Inmidde ...
Geen onbekende dorpen voor mij haha (ik had vroeger ooit een vriendje uit Zevenbergen 😅). Wat trok jullie zo aan in Brabant? Ik ben voor het werk veel in omgeving Rotterdam. Veel collega’s zijn echt helemaal in love met die stad haha. En inderdaad iets ouder, maar daar heeft iedereen zo zijn eigen reden voor. Ik kreeg laatst de opmerking dat iemand me jong vond 😉 toch mooi dat jullie dan nu alsnog een lief kindje mogen verwelkomen! Mijn ouders kregen ook relatief laat kinderen, voor mijn moeder was werk en sporten een langere tijd prioriteit.

4 maanden geleden

Ik woon in Breda, binnenkort horen we of ons bod op een huis in Etten Leur is geaccepteerd dus hoe dan ook blijft het Brabant!

4 maanden geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Wij wonen op dit moment in Amsterdam, maar verhuizen medio juli naar Waalwi ...
Ik woon nu net 4 maanden in Haarsteeg (klein dorpje ongeveer 13min van Waalwijk!). Ik heb hiervoor 14 jaar in Amsterdam gewoond en moest wel even schakelen naar het Brabantse. Bij welke verloskundige zit je? Ik zit bij Elle, heel tevreden over!

4 maanden geleden

Reactie op Marsha1995

Ik woon in roosendaal Roosendaal. Ik ben zwanger van een 2e kindje. Mijn do ...
Nog iemand uit roosendaal 😊

4 maanden geleden

Reactie op Sunny-

Ik woon in Breda, binnenkort horen we of ons bod op een huis in Etten Leur ...
Ooh dichtbij! Ik woon in Zevenbergen sinds December. De echo’s hebben we vaak in Breda

4 maanden geleden

Reactie op mssinga

Ooh dichtbij! Ik woon in Zevenbergen sinds December. De echo’s hebben we va ...
Hoe bevalt Zevenbergen? 😁 Ben er praktisch geboren en getogen!

4 maanden geleden

Reactie op mssinga

Ooh dichtbij! Ik woon in Zevenbergen sinds December. De echo’s hebben we va ...
Heee wat toevallig ik woon ook in Zevenbergen!

4 maanden geleden

Ik woon in Zevenbergen!