83 Reacties

4 maanden geleden

Wij wonen sinds 6 jaar in Oosterhout. Ik kom van oorsprong niet uit Brabant en mijn man komt uit Breda. We wonen er heerlijk en zou ook nooit meer weg willen gaan. Voor mij is het kindje nummer 3 en voor me man ook.

4 maanden geleden

Hi, ik woon sinds 2 jaar in Eindhoven. Zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 28/11. De kleine heeft een grote broer (de zoon van mij man, die de de helft van de tijd bij ons woont).

3 maanden geleden

Reactie op Sunny-

Ik woon in Breda, binnenkort horen we of ons bod op een huis in Etten Leur ...
Ons bod is geaccepteerd! Met 30+ weken verhuizen haha. Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met verloskundige en/of kraamzorg in Etten Leur?

3 maanden geleden

Reactie op Sunny-

Ons bod is geaccepteerd! Met 30+ weken verhuizen haha. Zijn er mensen die g ...
Gefeliciteerd!! 😃 Spannend! Een grote verhuizing of is het te overzien? Wij zitten bij Meander, als verloskundige praktijk. Ze zijn kleinschalig met een locatie in zowel Breda als Etten-Leur. Wellicht handig, zodat je ze op beide locaties kan bereiken. Het is onze eerste ervaring, maar tot nu toe zijn wij ontzettend tevreden over deze praktijk. 😃

3 maanden geleden

Reactie op AmandaDG

Hoe bevalt Zevenbergen? 😁 Ben er praktisch geboren en getogen!
Het bevalt goed!! Had verwacht dat mijn vriend wel wat meer moeite zou hebben met aarden (hij komt uit de VS en heeft alleen maar in grote steden gewoond), maar we zijn beide heel happy hier! Hoe bevalt wonen in Kaatsheuvel??

3 maanden geleden

Reactie op amyy1997

Heee wat toevallig ik woon ook in Zevenbergen!
Heeey ook toevallig! Wat leuk! Misschien zitten we wel bij dezelfde vk

3 maanden geleden

Reactie op mssinga

Heeey ook toevallig! Wat leuk! Misschien zitten we wel bij dezelfde vk
Ik zit bij noctua en bij welke zit jij?

3 maanden geleden

Reactie op amyy1997

Ik zit bij noctua en bij welke zit jij?
Ooh echt, ik ook!!

3 maanden geleden

Reactie op mssinga

Ooh echt, ik ook!!
Woon je daar ook in de buurt?

3 maanden geleden

Hey lisan! Ik ben Kelly, 27 en woon in Liempde (naast best). Uitgerekend op 22 november. 2 labradoodles Pepper en Balou en een paard Spirit. Dit wordt ons 1e kindje na een pittige IVF tijd.

3 maanden geleden

Reactie op mssinga

Woon je daar ook in de buurt?
Jaa, woon op 10 min loop afstand! En jij?

3 maanden geleden

Reactie op amyy1997

Jaa, woon op 10 min loop afstand! En jij?
11 min lopen, wat toevallig!

3 maanden geleden

Reactie op mssinga

11 min lopen, wat toevallig!
Heel toevallig! Als je wil en het lijkt je leuk, mag je een berichtje sturen

3 maanden geleden

Reactie op Kim*

Gefeliciteerd!! 😃 Spannend! Een grote verhuizing of is het te overzien? ...
We moeten het vooral te overzien maken denk ik haha. Goede tip, bedankt !

3 maanden geleden

Reactie op kvgorp

Hey lisan! Ik ben Kelly, 27 en woon in Liempde (naast best). Uitgerekend ...
Ahhh wat een fijn nieuws na zo’n pittig traject!! Hoe voel je je tot nu toe? 🥰

3 maanden geleden

Hoihoi heeft iemand hier Vive/Nive als verloskunde praktijk? ☺️

3 maanden geleden

Hii! Wij zijn 2 jaar geleden vanuit Nijmegen naar Uden vertrokken! En nu samen in verwachting van ons 1e kindje, op 15 november! ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Kim*

Het was even schakelen aan het begin—dat geef ik eerlijk toe. ☺️ We zijn bl ...
Hahaha, ja dat kan ik me voorstellen. Waar lag het aan? Ik heb wel het idee dat de mensen. In het zuiden wat relaxter zijn dan in Amsterdam. Zijn jullie veel tijd kwijt geweest aan de verbouwing? Ik kijk heel erg uit naar ons nieuwe huis, maar zie toch wel op tegen het verhuizen. We hebben besloten om alles zelf te doen, maar ik heb gewoon erg weinig puf. Hopelijk trekt dat binnenkort weer een beetje bij

3 maanden geleden

Reactie op KarinM89

Ik woon nu net 4 maanden in Haarsteeg (klein dorpje ongeveer 13min van Waal ...
Wat leuk! Ik laat mijn vriend altijd bellen als er iets geregeld moet worden, omdat hij Brabants klinkt en ik zo Amsterdams hahahah Ik heb me ook bij Elle ingeschreven! Ik vond ze heel erg warm overkomen op hun website. Beetje jammer dat ik niet meer aan centring kan deelnemen, omdat ik al 20 weken ben op het moment dat ik verhuis. Wanneer ben je uitgerekend?

3 maanden geleden

Reactie op AmandaDG

Wij zijn 1.5 jaar geleden samen gaan wonen in Kaatsheuvel, naast Waalwijk � ...
Wat geweldig dat je zo dichtbij de Efteling woont! Telkens als we in het zuiden zijn, kijk ik rond of ik de Efteling toevallig kan zien. Mijn vriend wordt er helemaal gek van, haha. Ook geweldig straks met die kleine. Wij zijn 17 november uitgerekend. Obv de nub denken we dat het een jongetje wordt. Wanneer zijn jullie uitgerekend en weten jullie het geslacht al?