83 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Sunny-

Ons bod is geaccepteerd! Met 30+ weken verhuizen haha. Zijn er mensen die g ...
Feli! Wij ook bij Meander. Erg fijne meiden en super service.

3 maanden geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Hahaha, ja dat kan ik me voorstellen. Waar lag het aan? Ik heb wel het idee ...
Wat leuk dat jullie zoveel mogelijk zelf willen doen in het huis—dat hebben wij ook gedaan. Het was een hele klus, en zijn ruim een jaar bezig geweest. Wij hebben allebei een creatieve/design achtergrond wat (grotendeels*) ons voordeel is. *Buiten dat ik elke x weer een nieuwe idee/project bedenk 😂😅 Anyway; wij vinden klussen leuk. Ik begrijp volledig als je er nu even niet de energie en motivatie voor hebt. Neem heerlijk de tijd. Zorg er eerst voor dat jullie een heerlijk plekje hebben, en alle extra’s komen later wanneer je de energie maar ook het plezier erin kan hebben. 😃♥️ Moet er veel gedaan worden en kan je veel meenemen van jullie huidige huis? You can do it! 😘

3 maanden geleden

Reactie op Sunny-

Ons bod is geaccepteerd! Met 30+ weken verhuizen haha. Zijn er mensen die g ...
Wat leuk, gefeliciteerd! Wij krijgen 14juni de sleutel van ons huis in Etten-Leur en verhuizen in augustus vanuit zoetermeer die kant dan op. Geen tips verder, maar wel leuk om te lezen dat je in hetzelfde traject zit

3 maanden geleden

Ik sluit me aan bij dit clubje 😁 woon in Tilburg en zwanger van het eerste kindje. Uitgerekend op 15 november en we hebben gisteren toevallig onze geslachtsecho gehad 🥰. Lijkt me wel leuk een meeting met dames die ook een wondertje verwachten

3 maanden geleden

Hoi hoi! 👋🏼 ik kom uit Den Bosch, ook redelijk in de buurt. Leuk! Ik ben uitgerekend op 16 november en hebben afgelopen woensdag de geslachtsecho gehad, het wordt een meisje! 🩷

3 maanden geleden

Reactie op Vennetje91

Ik sluit me aan bij dit clubje 😁 woon in Tilburg en zwanger van het eerste ...
Dat is lekker in de buurt! En wat super leuk, wat wordt het of houden jullie dat geheim? 🥰 Inderdaad leuk om zo in contact te komen!

3 maanden geleden

Reactie op Ilfje

Hoi hoi! 👋🏼 ik kom uit Den Bosch, ook redelijk in de buurt. Leuk! Ik ben ...
Ahh leuk zeg!! Hoe voel je je tot nu toe? 😃

3 maanden geleden

Reactie op lisanvanhulten

Ahh leuk zeg!! Hoe voel je je tot nu toe? 😃
Super goed gelukkig. Helemaal geen misselijkheid gehad, alleen wat sneller moe en soms lastig om daar aan toe te geven. Vanwege vermoeidheid sporten wat links laten liggen.. maar langzaam weer aan het oppakken. Gisteren geweest en sindsdien enorme hoofdpijn, was vermoedelijk toch wat te veel nog. Hopelijk trekt dit gauw weg. Wat voor topsport deed je? 🙂 en hoe voel jij je?

3 maanden geleden

Reactie op Ilfje

Super goed gelukkig. Helemaal geen misselijkheid gehad, alleen wat sneller ...
Dan mag je inderdaad niet klagen als ik dat zo lees! Ik had achteraf ook niet veel klachten naast vermoeidheid. Misselijkheid had ik niet echt, maar vooral dat ik dan braakneigingen kreeg als ik te weinig had gegeten en dat resulteerde dan vaak in overgeven (super vaag). Kan me voorstellen dat het voor je lichaam wennen is! Het sporten had ik ook nog niet opgepakt, gisteren ben ik weer naar een yoga les gegaan 🙈 Dat viel super erg tegen: merkte echt dat m’n lichaam er anders aan toe is. Wil binnenkort ook weer wat gaan fitnessen nu ik meer energie heb. Ik heb zelf altijd gehandbald dus dit is sowieso een hele gekke verandering.

3 maanden geleden

Hoi! Ik sluit me gezellig bij jullie aan! Ik woon in Bergen op Zoom en ben zwanger was ons eerste zoontje 🩵. Uitgerekende datum is 15 november 🥰

3 maanden geleden

Ik woon in Den Bosch en zwanger van onze 2e zoon 👶🏼💙. Uitgerekend op 19 november!

3 maanden geleden

Reactie op lisanvanhulten

Dat is lekker in de buurt! En wat super leuk, wat wordt het of houden julli ...
Sorry voor de late reactie 🙈 blijft inderdaad nog even een geheimpje 😊 maar het gaat goed met kindje en dat vind ik zelf het allerbelangrijkste

3 maanden geleden

Reactie op Gien

Hoi! Ik sluit me gezellig bij jullie aan! Ik woon in Bergen op Zoom en ben ...
Super leuk! Ik ben ook uitgerekend op 15 november 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Vennetje91

Super leuk! Ik ben ook uitgerekend op 15 november 🥰
Oh wat leuk! Je bent de eerste die ik tegenkom haha. Gefeliciteerd girl!

3 maanden geleden

Reactie op Gien

Oh wat leuk! Je bent de eerste die ik tegenkom haha. Gefeliciteerd girl!
Thanks jij ook 😊 hier ook eerste zwangerschap toevallig 😁 echt heel leuk!

3 maanden geleden

Ik kom ook uit Best, en verwacht op 9 november een dochtertje 🌸

2 maanden geleden

Hii, hoe gaat het momenteel met jullie? 💁🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Kim*

Hii, hoe gaat het momenteel met jullie? 💁🏼‍♀️
Hoihoi, hier gaat het goed hoor. Wel altijd nog wat misselijk helaas, maar het is te doen. Manlief druk aan het klussen in ons nieuwe huis. Vandaag daarom mijn zoon naar mijn ouders gebracht voor een week, manlief trok het niet meer om te werken, klussen en voor onze zoon te zorgen als ik aan het werk was. Dus die mis ik nu wel heel erg, nog erger dan normaal (lang leven de hormonen) Donderdag de 20weken echo hier. En hoe is het met jou? Heb je de 20 wekenecho al gehad of krijg je die nog?

2 maanden geleden

Reactie op Rensketje

Hoihoi, hier gaat het goed hoor. Wel altijd nog wat misselijk helaas, maar ...
Vervelend om te horen dat je de misselijkheid nog niet achter je hebt kunnen laten. En verder klinkt het, op het gemis van je zoon, dat jullie aan een mooie toekomst bouwen 🤩 Begint het huis vorm te krijgen? Het gaat goed bij mij—de 20weken echo was vorige week en goed. Erg fijn en leuk om de kleine weer te zien. Helaas vandaag van de trap gedenderd, gelukkig niet op mijn buik, dus niet meteen paniek. Voelen jullie de kleine al?

2 maanden geleden

Reactie op Kim*

Vervelend om te horen dat je de misselijkheid nog niet achter je hebt kunne ...
Oh bij mijn zoon heb ik het ook de hele zwangerschap gehad, dus had me er al een beetje op ingesteld. Dit keer hou ik al meer binnen dus al heel blij zover. Ja het gaat er al weer op lijken gelukkig. Babykamer is al bijna klaar met verven (wie dacht dat nesteldrang alleen voor vrouwen was🤣) de vloer gaan ze door het hele huis heen leggen vanaf woensdag en ze hopen vrijdag klaar te zijn. Bijna alles moet verder nog geverfd worden. Dan kan het verhuizen al beginnen. Als we er eenmaal in zitten moet alleen nog een dakkapel, dakrenovatie en de voordeur vervangen worden. Maar dat wordt gedaan gelukkig. En straks is dan wel ook echt alles weer netjes en goed😊 Aah wat fijn om te horen dat het goed gaat en je kleine ook goedgekeurd is bij de 20 weken echo. Oh nee toch?! Dat is schrikken! Nu niet helemaal stram en blauw? Doe maar rustig aan en hopelijk heeft je kindje inderdaad er verder niks van gemerkt. Ja ik voelde die kleine al vanaf 15weken en nu ook steeds harder. Mijn man heeft haar ik 2 dagen geleden voor het eerst van buiten gevoeld, maar dat is echt alleen met hele harde schoppen nog. Bij het rustige bewegen dan is het van buiten nog niet voelbaar. Voel jij je kleine al? En je partner?