7 Reacties

6 maanden geleden

Ik lees even mee, mijn dochter van 3 is er van overtuigd dat het een zusje wordt en een broertje kan echt niet 😅

6 maanden geleden

Ons zoontje (3 jr) weet nog niet dat mama in verwachting is, willen we ook nog even zo laten tot de 13 weken echo, maar als we hem vragen of hij ooit een broertje of zusje wilt, dan zegt ie echt standvastig 'een zusje!' haha. Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren mocht het toch een klein broertje worden... 😜

6 maanden geleden

Mijn zoontje (3) denkt dat iedere echo foto een baby is. En bij de laatste echo kreeg ik 7 foto's. Nu roept hij steeds dat hij heel veel broertjes en zusjes krijgt 🤣 wel 1 2 3 5 6 7 10 gaat ie met zijn vingers dan af haha. Ik zou je dochtertje alle voordelen van een broertje of zusje vertellen. Leuke avonturen bedenken die ze samen kunnen doen. 🥰 Maak beide geslachten leuk!

6 maanden geleden

Reactie op Mama_M_1995

Ik lees even mee, mijn dochter van 3 is er van overtuigd dat het een zusje ...
Haha hier net zo, ik zeg gewoon als het een broertje is dan heb je pech. Kan me niet voorstellen als het geboren is dat ze het niet leuk vinden hoor. Ze zijn zelf nog zo klein die mening is zo bijgesteld 🤪

6 maanden geleden

Haha onze dochter van bijna 3 wilt ook alleen een zusje, absoluut geen broertje. Wij zeggen ook gewoon dat ze niet kan kiezen, zodra we het geslacht weten zullen we het haar vertellen, en dan zien we wel hoe ze reageert😂

6 maanden geleden

In 'Het grote voorleesboek voor rond de 3' staat een heel schattig verhaaltje over een meisje dat een zusje wil. Moeder krijgt uiteraard een jongetje en eerst is ze dan even verdrietig maar dan ziet ze hoe schattig het baby'tje is. Misschien dat zoiets kan helpen om het idee in te weken?

6 maanden geleden

Reactie op Pasta4ever

In 'Het grote voorleesboek voor rond de 3' staat een heel schattig verhaal ...
Die kende ik nog niet, bedankt voor de tip!