19 Reacties

2 maanden geleden

Elke wikkeljurk in een maatje groter zal vast en zeker nog passen en dat kan je verder ook nu en volgend jaar nof dragen. Kijk eens bij de only of vero moda ofzo. Daar hebben ze genoeg, zeker online! Anders die wat strakkere simpele T-shirt jurkjes met een leuke nette blazer erop ofzo, die rekken goed mee en zijn echt heerlijk tijdens de zwangerschap 😊

2 maanden geleden

Goh dit hangt natuurlijk heel erg van je smaak af! Ik hou normaal gelukkig al heel erg van jurkjes met een A lijn of overslag die een zandloperfiguur accentueren zeg maar. Dat vind ik normaal al feestelijk en kan ik mijn buik goed in kwijt. Je boft dat het nu sale is, ik heb laatst een fantastische jurk gekocht (wel boven je budget haha) met het idee dat ik die ook na mijn bevalling nog vaker aan kan. Kijk even bij Asos, Zalando, Guts&Gusto of Bonprix, die hebben vaak verrassende dingen voor goeie prijsjes!

2 maanden geleden

Ik heb laatst een mooie jurk via vinted gekocht! Zeker feestelijke jurken worden daar vaak aangeboden omdat mensen ze voor 1 gelegenheid kopen

2 maanden geleden

In de kast van een vriendin kijken met dezelfde smaak en maat als jij kan ook nog 😄 Ik heb ook weleens een jurk (normale collectie) uitgeleend aan een zwangere vriendin voor een bruiloft! Paste prima omdat de jurk onder de borst ruim viel!

2 maanden geleden

Lang leven vinted!

2 maanden geleden

Dit zijn ook leuke jurken! Ik had deze al voor mijn zwangerschap en heb deze jurk nu ook nog aan in mijn eigen maat en zit nog mooi! Ik ben nu bijna 21 weken! Ze hebben hem ook in een kortere variant! Succes en alvast veel plezier! 🌸 https://www.fashionmusthaves.nl/product/musthave-deal-florence-midi-jurken/

2 maanden geleden

Reactie op Maris-88

Dit zijn ook leuke jurken! Ik had deze al voor mijn zwangerschap en heb dez ...
Zie dat ik nu de deal link voor 2 erin heb gezet, maar ze hebben ze ook gewoon los natuurlijk 🤗

2 maanden geleden

Op asos staan veel leuke feestelijke jurken voor als je zwanger bent! Ook vaak leuke prijzen!

2 maanden geleden

Afgelopen week had ik zelf ook een bruiloft ik had heel veel leuke jurkjes gezien bij de h&m voor weinig geld een hele leuke jurk!

2 maanden geleden

Ik heb 2 jurken van de vila, zijn van die overslag a-lijn jurken. Juist laatst nog 1 gekocht omdat ze nog wel een tijdje passen en daarbuiten ook droeg. Kosten nieuw wel 48,- maar het was vorig jaar ook mijn favoriete jurk 😉 ik zal eens een foto voor je opzoeken

2 maanden geleden

En ze hebben online heel veel kleuren en printjes, in de winkel hier hadden ze er zo'n 7 soorten. Ik draag gewoon mijn eigen maat en ben bijna 20 weken, ze passen nog heel goed en heb een redelijk grote buik

2 maanden geleden

Ik heb vorige week bij Wehkamp twee jurkjes voor €20 gekocht, van Only. Misschien hebben ze nog wat leuks en betaalbaars?

2 maanden geleden

Heb hetzelfde voor, ik heb een leuke jurk gekocht op boutique by jlk. Is al binnen, valt heel leuk! Is ook gewoon one size dus kan ik na de zwangerschap ook wel nog eens aan! Deze heb ik gekocht: https://www.boutiquebyjlk.be/collections/plisse-jurken/products/maxi-jurk-ivy

2 maanden geleden

A-lijk jurken zijn handig. En hoeven niet duur te zijn. Ik heb er zelf 1, heel lange. Met genoeg ruimte voor een flinke buik ;) En kan je na je zwangerschap ook weer gewoon aan. Is momenteel op best veel genoemde sites korting. Dus even speuren en dan vind je vast iets leuks!

2 maanden geleden

Bij guts en gusto heb je veel leuke jurkjes die passen tijdens en na de zwangerschap. Heb hier zelf ook een jurk gevonden voor mijn eigen geregistreerd partnerschap in augustus.

2 maanden geleden

Ik heb nu zelf twee jurken gekocht bij de prenetal. Ze hebben nu sale en beide jurken waren onder de 10 euro

2 maanden geleden

Ik heb vorige week deze jurk gedragen op een hele dag feest 40 jarige trouwerij. De top zit veel stretch in dus ik paste gewoon mijn eigen maat. De jurk is A-lijn. Dus mijn babybuik paste er prima in met 17 weken toen. De jurk komt met 1.62 ruim onder de knie. Voor 34 euro vond ik het een prachtige vonst bij de bonprix. Ze hebben hem ook in het roze. Maar ik heb een hekel aan roze 😅. Wie weet is het iets voor jou.

2 maanden geleden

Dank voor de tips allemaal!!!