10 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb met 34 weken een beeldje laten maken in Breda, bij little big memories. Dat was een half uurtje rijden ongeveer maar ik had via socialdeal een voucher gekocht waardoor ik maar 70 euro kwijt was ongeveer. Daarom vond ik de iets langere reistijd niet zo erg. Als het goed is krijg is over 2-3 weken m'n beeldje!

2 maanden geleden

Hellevoetsluis 3dprint4u

2 maanden geleden

Reactie op KimmyJax

Ik heb met 34 weken een beeldje laten maken in Breda, bij little big memori ...
Oh dat is wel echt een chille prijs. Bij BellyPrint ben je over de 200 euro kwijt. 🙈

2 maanden geleden

Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap in Hellevoetsluis laten doen. https://3dprint4u.nl/ Kan zowel in Hellevoetsluis en Middelburg

2 maanden geleden

Ik heb hem met 36 weken wel bij bellyprint Rotterdam. Goedkoop is het niet, maar dan denk ik goed.. heb maar 1 zwangerschap. Want bij ons zal het maar bij 1 kindje blijven.. mooie herinnering. ☺️

2 maanden geleden

Reactie op kiim92

Ik heb hem met 36 weken wel bij bellyprint Rotterdam. Goedkoop is het niet, ...
Jaa die had ik ook gezien. Idd niet erg goedkoop maar idd, geweldige herinnering. Ik (en mijn vriend) zijn ook helemaal niet van de fotoshoots vinden dat vet ongemakkelijk. Dus dat doen we denk ik niet, dan wel zo’n beeldje vind ik super !

2 maanden geleden

Hier niet omgeving Rotterdam, maar wel een beeldje op de planning staan (volgende week bij 33 weken laat ik die maken). Maar zou vooral willen zeggen; wacht niet met boeken! Ik heb al weken terug geboekt en had toen al weinig keuze (bij Bellyprint)

2 maanden geleden

Ik heb het ook bij 3dprint4u in Hellevoetsluis laten doen bij de eerste. Als je het op het einde laat doen is je buik wel gezakt als je baby inhaalt. Zelfde als bij de fotoshoots. Wij gaan nu een beeldje laten maken na de bevalling van mijn vrouw en de baby.

2 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Hier niet omgeving Rotterdam, maar wel een beeldje op de planning staan (vo ...
Jaa klopt, heb mijn afspraak ook al 3 maand staan ofzo en deze is ook pas over 1 maand… kreeg toen ook advies snel te boeken.

2 maanden geleden

Ik heb bij bellyprint een afspraak gemaakt dan ben ik 36 weken!