10 Reacties

5 maanden geleden

Ja zeker! Ik heb er vooral in de avonden last van als ik naar bed ga. Ook overdag wel eens echt een kramp gevoel heb gelezen dat het normaal is..

5 maanden geleden

Ja! Vandaag exact 16 weken, sinds een uurtje echt het gevoel alsof m'n menstruatie komt... zo vooral venijnige krampen die uitstralen naar m'n lies. Voelt anders dan de 'bandenpijn' die ik tot nu toe ervaren heb...

5 maanden geleden

Ja nu 16weken en pijn is anders dan voorheen, soms ook meer.

5 maanden geleden

Krampen niet zo zeer maar wel ineens erge pijn in de liezen En ineens was daar een baby buik Ik denk dus dat je baarmoeder met een groeispurt bezig is

5 maanden geleden

Poeh ja ik heb dit precies ook. Gisteren en vandaag heel erg aanwezig. Net alsof ik ongesteld moet worden. Mijn buik is ook wel echt gegroeid deze dagen, dus ik verwacht gewoon het oprekken van de baarmoeder 😊

5 maanden geleden

Ja! Had ik gisteren ook! En ook 16 weken zwanger

5 maanden geleden

Reactie op Emma16251

Ja! Had ik gisteren ook! En ook 16 weken zwanger
Wat bijzonder zeg haha, goed teken dus als het zo bij iedereen met 16 weken is. Grappig 🤣

5 maanden geleden

Ik had het afgelopen nachten ook en net voor de zekerheid de verloskundige gebeld. Ik moet nu urine inleveren ok een blaasontsteking uit te sluiten.

5 maanden geleden

Lees alleen nu, dat het blijkbaar heel normaal is 😅

5 maanden geleden

Ik herken het inderdaad ook, twijfel de hele tijd of het mijn darmen zijn of mijn baarmoeder. Vandaag 16+1 zwanger