7 Reacties
5 maanden geleden
Hey! Hier ook zwanger van ICSI, maar TP in natuurlijke cyclus. De kramp kan ook het groeien van je baarmoeder zijn, dat voelt ook een beetje zo.
Als je twijfelt en echt ervaringsverhalen wil zou ik t ff in de fertiliteitsgroep gooien, hier heb je vooral veel dames die het geluk hebben natuurlijk zwanger te zijn geworden 🤗
5 maanden geleden
Reactie op ClaudiaMC
Hey! Hier ook zwanger van ICSI, maar TP in natuurlijke cyclus. De kramp kan ...
Hey, weet jij dan toevallig onder welk onderwerp ik men berichtje het beste plaats? Krijg niet heel veel opties zag ik.
Het is jammer genoeg trouwens echt alsof ik ongesteld wordt het gevoel. Ik snap wat je bedoelt met groeipijn omdat ik dat ook heb gehad, maar die zit meer in men liezen en zijkanten en dit echt gewoon in het midden. Kreeg ook rugpijn. Vind het echt maar naar.. lees wel eens dat vrouwen utro blijven gebruiken omdat ze vroegtijdig weeën hebben. Het idee is ook dat de placenta de werking van progesteron overneemt, maar hoe weet je of dat goed gaat haha 🙈
5 maanden geleden
Reactie op dream2024
Ik gebruik utro sinds week 7 ivm bloedverlies. Nog dik een week 2x2 en dan ...
Dat begrijp ik heel goed! Wel handig dat je dan een echo hebt. Ik moet nu tot zondag nog een bol gebruiken en dan niet meer en heb donderdag 30 een pretecho ivm geslacht. Ben alleen bang dat het daarvoor misgaat als ik dit zo voel. Pretecho is helaas ook geen medische echo maar echt alleen voor de fun maar kijken.. lastig allemaal
5 maanden geleden
Ik gebruik het ook vanaf het moment dat ik zwanger ben vanwege herhalende miskramen.
Bij mijn dochtertje had ik ook dat gevoel maar terwijl ik de utrogestan gebruikte. Het was echt bandenpijn en was ook heel heftig.
Nu ben ik zwanger van de 2e en ben nu weer aan het afbouwen met de utrogestan en een stuk minder bandenpijn. Ik denk doordat het mijn 2e is. Maar die pijn herken ik wel heel erg van mijn dochtertje. Ik dagelijks zo bang en lag echt in bed met pijn. Maar werd meerdere keren bevestigt door de gynaecoloog dat het om bandenpijn ging.
Ik heb veel pretecho gedaan voor mijn eigen gesteldheid🙈🙈
5 maanden geleden
Hey! Ik neem ook al sinds mijn eisprong progebel (Belgische versie van Utrogestan), 2 bolletjes per dag. Ik ben ook aan het afbouwen sinds donderdag en neem er nu 1 per dag. Ik heb ook af en toe lichte krampen gehad, maar zeker niet zo hard dat ik me zorgen maak. Normaal heeft je lichaam de Utro nu echt niet meer nodig, de placenta doet volledig z'n werk nu!