15 Reacties

één maand geleden

Ik vind alles leuk om te krijgen, maar als mensen vragen zeg ik vaak iets van voorleesboekjes, speelgoed, bordje met bestek oid! Deze dingen zijn wij nu zelf nog niet mee bezig om te kopen dus dat is dan win-win

één maand geleden

- Stoffen of houten speelgoed - voorleesboeken - van die bijtringen, - rammelaars - een baby gym - een moonie bear knuffel - een draagzak - een babynestje - een muziek hanger voor aan de box - een activiteiten spiraal voor aan de box - een speenkoord - een rugzakje met naam - een dekentje met naam - zintuigballen - wollen slofjes of sokjes - pyjama in maat 62 - warmtekussen pittenzak voor krampjes bij de baby - wagenspanner - slabbers - hydrofiele doeken - siliconen lepeltjes - billendoekjes houder voor commode

één maand geleden

Ik vind dat echt lastig. Ik heb van alles op lijstje.nl gezet maar merk dat ik steeds toch zelf weer dingen ervan koop 😅 Wat ik nu erop heb staan is: - kleren - speen knuffel - houten diertjes - rammelaar - luier etui - hydrofiele doeken - spaarpot (met naam) - tasje (met naam) - flessenwarmer - box mobiel - leesboekjes

één maand geleden

Ik had bij de eerste en de tweede nu niet perse een lijstje, maar ben heel blij dat ik een 9maanden invulboek heb gekregen en een baby's eerste jaar. Dit was iets wat ik waarschijnlijk voor mezelf niet had gekocht maar ben zo blij dat ik de hele zwangerschap en het 1e jaar van onze 1e en tot nu toe ook onze 2e zo heb kunnen bijhouden. Verder wilde ik zelf graag zo min mogelijk plastic spul met batterijen/stroom en hier hebben veel mensen goed rekening mee gehouden. Ook was ik heel blij met een memory bewaardoos voor 'de eerste dingen'. Denk ook aan dingen die ze nodig hebben of leuk vinden als ze een half jaar zijn bijvoorbeeld qua Speelgoed etc, juist voor dan is het leuk als je nog steeds zulke cadeautjes kunt gebruiken!

één maand geleden

-mijlpaal kaarten - knuffel - spaarpot - bestek (is hier traditie dat mijn oma dat geeft dus staat niet echt fysiek op onze lijst daarom) - fotolijst met handafdruk - bewaardoos voor herinneringen - foto album - wiegdeken - wieglaken - een paar boekjes in zwart wit voor de baby - alvast van die slab Schorten voor later. - bord en Schaaltjes set van siliconen Bij mijn zoon had ik toen ook nog een wikkeldeken, nachtlamp, hartslag knuffel, Slabbetjes, badspeelgoed, speelgoed koala van vtech en nog wat speelgoed enz voor de eerste maanden. Maar al die dingen hebben we nog van hem dus hoef ik nu niet extra.

één maand geleden

Kleding in wat grotere maten (die je zelf nog niet hebt gekocht), in het eerste jaar ging onze dochter van 50/56 naar 74 dus het gaat zo hard! Is misschien wel afhankelijk van wat je zelf mooi vindt, je zou wat specifieke artikelen erop kunnen zetten bijv van H&M/Wehkamp/etc. Zodat mensen weten wat je stijl is

één maand geleden

- rock it baby rocker - lucht reiniger voor op kamertje - haakaa nagelverzorgingset - speelkleed - to go verschoonmat - babyfloat - kamertje aankleding - merino wol rompers alle maten welkom - een aantal sensory speeltjes/bijtring, rammelaar

één maand geleden

Reactie op jhzzee

- rock it baby rocker - lucht reiniger voor op kamertje - haakaa nagelver ...
Oh en een poster met maanstand tijdens de geboorte van printjesenzo.com 🥰

25 dagen geleden

Mijn lijstje is nog niet helemaal af, maar dit is het begin. Ander vraagje gerelateerd aan dit onderwerp: hebben jullie al een idee hoe je je wensenlijstje gaat communiceren? Ik heb het liefst dat iedereen die komt af weet van het bestaan van het lijstje, maar vind het lastig om te bedenken hoe je het lijstje met iedereen deelt zonder hebberig over te komen, in het geval dat ze er zelf niet om vragen wat je nog goed kan gebruiken 🙈 want cadeautjes zijn natuurlijk optioneel en een lijstje sturen vind ik gelijk zo'n verwachting scheppen haha

25 dagen geleden

Reactie op Myra219

Mijn lijstje is nog niet helemaal af, maar dit is het begin. Ander vraagje ...
Ik had bij mijn 1ste kindje het lijstje op de grboortekaart gezet en wij doen dat nu weer

25 dagen geleden

Reactie op Myra219

Mijn lijstje is nog niet helemaal af, maar dit is het begin. Ander vraagje ...
Ik stuur met het geboortekaartje een apart klein kaartje mee met daarop: vrijblijvende cadeaus en dan de link en wachtwoord naar lijstje.nl. (Zodat het niet op het geboortekaartje staat, vind ik persoonlijk iets minder.h

23 dagen geleden

Als je het lijstje op geboortekaartje zet, let dan op dat je niks erop hebt staan dat je in de eerste weken al wilt gebruiken. Bij vriendinnen gezien dat sommige mensen meteen kopen en afstrepen. En dan vervolgens pas na 3/4/5 mnd komen.

23 dagen geleden

Ik ben bijna jarig en weet dat er een babyshower aan komt. Spullen die we nog niet hebben gekocht heb ik erop gezet, bijv flessenrekje, flessenborstel, matrastopper. Op lijstje.nl heb ik aangezet dat ik zie wat er is gekocht. Zo koop ik niet dubbel! Ook heb ik een lijstje voor de baby zelf al gemaakt voor kraamvisite, deze zal ik ook op het geboorte kaartje zetten.

23 dagen geleden

Willen jullie je lijstje delen ? Wordenanderen misschien weer door geïnspireerd 😊