12 Reacties

22 dagen geleden

Het cadeau aan mijn partner is dat ik het kind draag 😋

22 dagen geleden

Ik heb laatst een duo massage gedaan (ik zwangerschap en hij een normale massage) als cadeau aan hem. Ik merkte dat hij ook best wel gespannen is van de op handen staande verandering en daarbij nog fulltime werken, dus leek me wel een passend cadeau :)

22 dagen geleden

Reactie op kristab88

Ik heb laatst een duo massage gedaan (ik zwangerschap en hij een normale ma ...
Maar nu ik zie dat je al 39+4 bent is dat misschien een beetje lastig plannen haha, oeps!

22 dagen geleden

Ik ben van plan zo'n armbandje te bestellen met de naam van onze dochter

22 dagen geleden

Sieraden zijn niet aan mijn man besteed. Ik heb hem bij de eerste tijdens de zwangerschap een leuk boek gegeven over vaderschap, type boek wat ook echt bij hem past (ook informatief, hij leest zich altijd graag in bij nieuwe dingen). En bij de eerste kerst (kindje van oktober) matching sokken, dat werd ook gewaardeerd! Eenzelfde trui gaat hij echt niet in lopen, maar happy socks met hetzelfde patroontje als zijn zoon vond hij fantastisch!

22 dagen geleden

Gepersonaliseerd sieraad!

22 dagen geleden

Ik heb mn man een armbandje met haar naam gegeven🥰 als ze er is krijgtie een tattoo met haar naam, wiltie super graag😍

22 dagen geleden

Mijn man gaat onze zoon ook dragen, maar draagjassen voor mannen zijn er weinig en/of duur. Dus ik heb een draagcover voor hem gekocht voor over onze draagzak. Praktisch, maar ik weet dat hij er blij mee is 🙂

19 dagen geleden

Ik kwam deze net tegen en moest aan dit topic denken! https://www.vedder-vedder.com/men-beaded-initial-armband

19 dagen geleden

Ik zoek ook nog iets. Ik vind het verschrikkelijk moeilijk. Mijn vriend is van het praktische en sieraden zijn niet aan hem besteed. Maar ook kleding met teksten en dat soort dingen, zit hij niet op te wachten. Ik heb vandaag een hele cliché sleutelhanger gekocht met een tekst als “de liefste papa!” Als beginnetje. Helemaal niks voor hem maar hij is heel klein en dit trekt hij denk ik nog wel. Ik twijfel nog wel over manchetknopen. Niet omdat hij die zomaar zal dragen, maar ik vind het een prachtig idee dat hij ze zal dragen op het huwelijk van onze dochter (we krijgen een dochter). Maar ik weet niet of jullie een zoon of dochter verwachten

19 dagen geleden

Ik heb voor mijn man een draag shirt gescoord samen met twee baby boeken (baby yoga en baby massage). Beide boeken hebben een praktische insteek met dingen die hij met de baby kan doen. Hij was er heel blij mee!

18 dagen geleden

Wat is het bij jou geworden? Ik heb net besloten dat ik m’n vriend een maand personal training cadeau ga doen. Hij wil al zo lang meer spieren kweken.. en hij is heel december vrij.