7 Reacties

20 dagen geleden

Wij hebben de kraamverzorgster een bosbloemen gegeven met een uitgebreide hand geschreven kaart en een cadeau bon, wij hadden echt een super leuke en lieve vrouw. Mocht het ons een tweede wondertje gegund zijn in de toekomst willen we haar graag terug😇 Daarbij hadden mijn man en ik afgesproken, mocht de kraamverzorgster ons niet bevallen krijgt en een kaartje met een doosje merci.

20 dagen geleden

Wij hadden een cadeaubon van de ICI PARIS gedaan. Wij wisten ook dat zij dit leuk vond aangezien het ook mijn tante was.

20 dagen geleden

Op haar laatste dag bij ons, lieten we een flinke bos bloemen aan de deur bezorgen voor onze kraamverzorgster. We zeiden: “Doe jij maar even open, volgens mij is dat voor jou!” Het was ook leuk dat de bezorger het kaartje voorlas, dit hadden we niet per se afgesproken, maar hij had het goed aangevoeld dat het leuk zou zijn. De blik in haar ogen was priceless :) Ze was ontzettend blij verrast, stuurde ‘s avonds een foto van hoe mooi ze in haar huis stonden. Het leek ons een vrij simpel gebaar, maar het was de eerste keer dat ze op deze manier werd verrast, zei ze. Het was coronatijd, dus daarom dat we snel aan bezorgen dachten. Maar eigenlijk was het gewoon superleuk zo 💐

20 dagen geleden

Reactie op LisaEngel1

Wij hebben de kraamverzorgster een bosbloemen gegeven met een uitgebreide h ...
Snap wat je bedoeld met alsnog iets geven ookal bevalt de kraamzorg niet maar een doosje merci en een kaart lijkt mij ook prima als de kraamverzorgster je wel bevalt. Het hoeft allemaal niet zo uitgebreid want het gaat om het gebaar toch? Niet dat mensen nu lezen dat een doosje merci en een kaart niet goed genoeg zijn 🤣

20 dagen geleden

Wij hadden 2 kraamverzorgster, de ene in de 50 en doet dit werk nu 6 jaar en de ander begin 20 en is een leerling, wij waren het 2de gezin voor haar. We dachten aan Rituals, maar vonden het ook wat te prijzig en moeilijk qua geur. Uiteindelijk werd het elk een bos bloemen en een geboorte kaartje. Eerder die week hadden we al een foto gemaakt (met toestemming). Deze heeft partner laten uitprinten bij de Kruidvat. Dus om het persoonlijk te maken hebben ze een foto van hunzelf en onze dochter erbij gekregen, achterop de foto wel haar naam en onze woonplaats op geschreven. Ze hebben niet veel foto's van tijdens hun werk, nu toch nog iets om te bewaren en voor later. Ik heb wel benoemd dat ik verwacht dat ze er goed mee omgaan en niet op internet beland. (Was meer gericht aan leerling, gezien de mobiel gebruik leeftijd.)

19 dagen geleden

Reactie op ff19

Wij hadden 2 kraamverzorgster, de ene in de 50 en doet dit werk nu 6 jaar e ...
Heel leuk idee, simpel maar toch een beetje persoonlijk. Geen idee of ik een cadeau doe maar dit vind ik wel een goede optie 😊

19 dagen geleden

Onze lieve kraamverzorgster hield heel erg van thee, dus we hadden een leuk thee pakketje besteld en gegeven. Daarnaast had ik begin van de week al een keer een foto gemaakt van haar met onze zoon. Deze heb ik als fotokaart naar ons zelf opgestuurd en zelf nog wat persoonlijks op de kaart geschreven. Vond ze beide erg leuk. Het hoeft niet heel groots te zijn, maar denk dat ze het al leuk vinden als je iets leuks voor ze hebt na zo'n intensieve week samen.