21 Reacties

één maand geleden

Ik heb een Armbandje gekocht voor mijn dochter met bijpassende oorbelletjes. In het armbandje staat haar naam en dat van haar nieuwe zusje. Alleen mijn dochter is al 9 dus ik weet niet of zoiets ook leuk is voor een peuter

één maand geleden

Een kraam mand vind ik ook wat overdreven, hij is in oktober jarig geweest en straks weer de feestdagen inderdaad. Maar een van de kadootjes die al klaar stond voor de feestdagen, krijgt hij dan nu van de baby. Een bestuurbaar treintje voor de houten treinbaan die hij voor z’n verjaardag heeft gehad. En ik heb een dokterskoffertje voor hem gekocht, zodat hij de kraamzorg kan helpen.

één maand geleden

Wij doen een nijntje knuffel van grote broer voor zusje En een picachu knuffel van zusje voor grote broer Leuk in een tasje en dan tijden de eerste ontmoeting aan elkaar geven🥰

één maand geleden

Wij hebben de verzorgpop van de Hema. Met luier en flesje zodat ze lekker alles mee kan doen wat ik met haar zusje doe straks. 🥰

één maand geleden

Onze zoon is in januari 3. Hij is helemaal weg van sterren en de maan. Wij geven hem deze sensory speelster van zilte zusjes en een knuffelsteen van amethist in de vorm van een maan nu hij de laatste tijd wat onrustig slaapt hopen we dat dit werkt. Hij mag zijn broertje straks een knuffeltje van nichtje geven en een nijnte rammelaar. Deze heeft hij beide zelf uitgezocht.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Onze zoon is in januari 3. Hij is helemaal weg van sterren en de maan. Wij ...
Dit is de ster

één maand geleden

Ons zoontje is ook 2.5 en wij hebben bewust een spelletje gegeven, vanuit de baby, die we samen moeten spelen. Bingo van paw patrol (mega fan van PP hier haha!). Speelgoed hier ook in overvloed en zo fijn want met dit spelletje moeten echt even 1 op 1 (of 1 op 2, als we met zijn 3en spelen) aandacht aan hem geven. Baby ligt dan lekker in de box. Merken dat dat hier echt gewenst is door de oudste!

één maand geleden

Reactie op Sophie19922

Ik heb een Armbandje gekocht voor mijn dochter met bijpassende oorbelletjes ...
Oorbellen heeft ze inderdaad nog niet en ze kan ook nog niet lezen, dus denk dat dat pas leuker is als ze wat ouder zijn idd

één maand geleden

Reactie op Smos

Een kraam mand vind ik ook wat overdreven, hij is in oktober jarig geweest ...
Dokterskoffertje klinkt wel leuk, wat zit er allemaal in?

één maand geleden

Reactie op BabyboyL

Ons zoontje is ook 2.5 en wij hebben bewust een spelletje gegeven, vanuit d ...
We hebben hier al een soort balans spelletje, maar merken dat ze zelf nog niet zo van de spelletjes is... ze vind het wel fantastisch als we samen met haar 'Treintje gaan maken' (duplo trein in elkaar zetten)

één maand geleden

Je kan een boekje laten maken op verschillende websites waar je zelf de namen van de hoofdrollen kan kiezen. En dan kan je een boekje maken waarin je peuter op avontuur gaat met zijn kleine broertje/zusje. Kost weinig ruimte in huis. https://www.wonderbly.com/nl/personalized-products/my-big-sibling-book?aa_query=2782e801b7be417eb09830bafff8bf6e&aa_sku=my-big-sibling&aa_index=products_nl Of https://www.mijnliefsteboek.nl/persoonlijke-kinderboeken/bosdieren?origin=serp_auto

één maand geleden

Reactie op Cv-ketel

Wij hebben ook een dokterskoffertje gekocht (van Little Dutch) als cadeautje. Grote zus is dan 2,5. Omdat ze zo graag zorgt en helpt.

één maand geleden

Reactie op Laura_91_

Je kan een boekje laten maken op verschillende websites waar je zelf de nam ...
Die eerste is zó leuk! Dat ga ik nú bestellen haha

één maand geleden

Ik ben er denk ik uit: ga zelf wat poppenluiers en een poppendraagzak maken, misschien ook iets van een verschoonkussen voor de pop (ben handig met de naaimachine) en heb nog een heel goedkoop plastic flesje liggen (als 'joepie je bent zwanger' cadeau gekregen) en een kapotte digitale thermometer waar ik de batterij uit ga halen. Lievelingspop heeft ze al en die krijgt nu al regelmatig het jampotje uit haar speelgoedkeuken als 'flesje' 😂 Dus ze zal het inderdaad vast leuk vinden om haar pop net zo te kunnen verzorgen als de baby.

één maand geleden

Reactie op Cv-ketel

Ik heb bij de HEMA een dokterskoffertje meegenomen. https://www.hema.nl/kind/speelgoed/verkleedkleding/dokterskoffer-15100599.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAADiojoCyD5v4Thvmt_R6msFgC-ioF&gclid=Cj0KCQjwj4K5BhDYARIsAD1Ly2oDWC1cSxRD6yG_rTdM7ue-NPF5xf1S7zI6udgMYF19xkVoGCn_nYEaAp8iEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

één maand geleden

Reactie op Cv-ketel

Ik ben er denk ik uit: ga zelf wat poppenluiers en een poppendraagzak maken ...
Dit is natuurlijk ook superleuk als je er handig in bent en nog tijd en energie voor hebt 😅 Uiteindelijk gaat het vooral om het idee en niet om de inhoud…. Alle dure verjaardagkado’s ten spijt; het kleurboek en de potloodjes wordt het meest mee gespeeld 😉

één maand geleden

Wist het voor mijn zoontje van 9,5 ook niet. Heb voor hem en mijn man hetzelfde Touzani trainingspak gekocht.. benieuwd hoe ze reageren 🥹😊

één maand geleden

Onze dochter was bijna 2 toen haar broertje werd geboren. Toen hebben we haar het boekje Bobbi en de baby gegeven. Ze heeft het gekregen toen ze in het ziekenhuis kwam kijken en ik heb het op bed direct aan haar voorgelezen zodat we direct een momentje samen hadden zonder haar broertje. :) Het hoeft niet groot te zijn voor een kind. :)

één maand geleden

Heeft ze al oorgaatjes? Wellicht een idee om samen nieuwe oorbellen uit te gaan kiezen (of een ander sieraad.) of samen eerst gaatjes schieten en dan oorbelletjes uitzoeken

één maand geleden

Reactie op selena91

Heeft ze al oorgaatjes? Wellicht een idee om samen nieuwe oorbellen uit te ...
Nee, oorbellen vind ik zelf echt nog te jong met 2,5 🙈 en armbandjes of kettinkjes nog te gevaarlijk als je ziet wat ze soms voor capriolen uithaalt met spelen... Maar wel leuk idee voor oudere kindjes 😊