14 Reacties
één maand geleden
Ik volg dit bericht even. Ik wil ze ook bedanken maar ik ben al onverwachts bevallen 30+5 en lig nog in sofia kinderziekenhuis .
één maand geleden
Reactie op Jsp94
Ik zou geen merci doen. Ik werk zelf in de zorg en echt de merci ben je wel ...
Hier sluit ik me bij aan als verpleegkundige.
Maar het mooiste blijft toch gewoon een kaart met een handgeschreven verhaaltje erin.
Daar kun je zo lang van genieten
één maand geleden
Bij mijn verloskundige zie ik altijd die geboortekaartjes hangen. Volgens mij is dat het bedankje dat mensen geven hier. Geen idee of je dat voldoende zou vinden. Je zou er ook nog een bedankt kaartje bij kunnen doen.
één maand geleden
Ik twijfel ook nog. Maar het is herfst en vind altijd dat ze leuke dingen hebben bij søstrene grene dus denk misschien een thee setje van daar zelf bij elkaar samen stellen.
één maand geleden
Je weet dat je verloskundige nog in je kraamweek ook komt?
Dus je kan dan ook altijd nog wat geven hoor.
Wij hebben de verloskundige praktijk toen alleen de geboortekaart toegezonden.
Maar vanwege de enorm goede zorgen in het ziekenhuis toen daar de dames van de verloskunde en neonatologie een bos bloemen en gebak gegeven.
Vooral die bos bloemen werden ze erg blij van. Fleurt de hele afdeling meteen zo van op.
één maand geleden
Reactie op Rensketje
Je weet dat je verloskundige nog in je kraamweek ook komt?
Dus je kan dan ...
Klopt! Maar ik vond het wel makkelijk om het morgen te doen. Dan kan ik ‘alles’ neerzetten op de locatie ipv dat ik het mee geef aan èèn van de 5 dames haha :-)
één maand geleden
Ik zou een kaartje doen
(Nouja ik ga zelfs niks doen, voel niet echt die binding) maar alssss die er was een kaartje!
😊