8 Reacties

5 dagen geleden

Ik heb het rond 36 weken gebruikt en kreeg een recept voorgeschreven van canestan van 3 dagen. Vond het prima te doen, vooral een heel branderig gevoel bij het inbrengen.

5 dagen geleden

Ik zag online dat ze een 1 daagse kuur hebben. Misschien als je er vandaag nog mee start dat het wel effect heeft.

5 dagen geleden

Ugh, hier ook candida gehad na antibiotica maar dan met 38 weken. Zou er zo zsm mee beginnen! Ik heb toen bij de drogist gewoon zo'n pil gekocht en de cr猫me, ben dubbel op gaan gebruiken omdat het binnen een dag tijd hier zo erg jeukte en tot bloeden toe open ging.. duurde hier uiteindelijk wel een dag of 5 voordat ik geen jeuk meer had

5 dagen geleden

Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook vaak gehad en vaak canesten gyno gebruikt. Een tablet of druppel, die breng je eenmalig in. Je mag alleen die applicator niet gebruiken bij het inbrengen, je moet het zelf even inbrengen. Dat is de snelste manier om eraf te zijn.

5 dagen geleden

Reactie op user27081998

Ik zag online dat ze een 1 daagse kuur hebben. Misschien als je er vandaag ...
Ga het gelijk halen. Dankjewel!

5 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Ugh, hier ook candida gehad na antibiotica maar dan met 38 weken. Zou er zo ...
Ja echt heel vervelend. Ik ga straks ook een pil en cr猫me halen dan. Hopelijk ben ik er vanaf voordat de kleine arriveert. 馃様

5 dagen geleden

Reactie op Lindabliek

Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook vaak gehad en vaak canesten gyn ...
Oh goed om te weten, dat is mij dus niet verteld. Bedankt!

5 dagen geleden

Ik heb het ook pas geleden gebruikt. Pil hielp onvoldoende en na ongeveer 5 dagen met de cr猫me smeren was ik er vanaf. Mag het maar snel achter de rug zijn voor je 馃