7 Reacties

één maand geleden

Ik heb dat wel eens gebruikt lang geleden voor ik zwanger was en je kan er idd korrelige afscheiding van krijgen. Wel dacht ik gelezen te hebben dat je als zwangere beter alleen de uitwendige zalf kunt gebruiken. Misschien even met de verloskundige overleggen?

één maand geleden

Kan heel goed hoor! Je krijgt daar inderdaad andere afscheiding van. De capsule kun je gewoon gebruiken, alleen inbrengen met je vingers ipv met het bijgeleverde staafje. Het tablet weet ik niet precies hoe en wat, de verloskundige gaf bij mij aan de capsule inwendig en de crème uitwendig gebruiken. Maar dat is in ieder geval dezelfde dosering allemaal. Je kunt altijd even overleggen met je verloskundige als je je zorgen maakt! Ik heb het nu al 2x gehad tijdens de zwangerschap 😅😅 ben er blijkbaar gevoeliger voor nu..

één maand geleden

Hoi! Apothekersassistent hier! 🙋🏼‍♀️ Tablet kan best lang in je lichaam blijven waardoor je afscheiding troebel kan zijn. Mocht het nou over een paar dagen nog zo zijn, bel dan even je huisarts. Misschien is de canesten dan niet voldoende geweest en heb je iets sterkers nodig :)

één maand geleden

Reactie op sterre1996

Hoi! Apothekersassistent hier! 🙋🏼‍♀️ Tablet kan best lang in je lichaam b ...
Dankjewel voor je antwoordt. Hoelang duurt het gemiddeld voordat tablet helemaal eruit is.

één maand geleden

Reactie op Mommy to be 87

Dankjewel voor je antwoordt. Hoelang duurt het gemiddeld voordat tablet hel ...
Het kan minimaal 2-3 dagen in je lichaam blijven! Dus houd het eventjes in de gaten. Heb je verder geen klachten meer?

één maand geleden

Reactie op Jet/

Kan heel goed hoor! Je krijgt daar inderdaad andere afscheiding van. De cap ...
Ja bij mijn vorige zwangerschap ging het maar niet weg. Had van alles geprobeerd. Ik dacht ik ga het weer proberen…

één maand geleden

Kan ook dat het tablet niet zo goed oplost, bijv als de omgeving binnenin wat droger is dan normaal. Dan kan de capsule een stuk beter en sneller werken, want die lost makkelijker op.