17 Reacties
2 dagen geleden
Helaas wel al enige weken zelfs... het lijkt steeds erger te worden. Nu 40+2. Soms helpt een icepack eventjes. Goed op je pols koelen en je vingers. Hoop zo dat het over gaat, dit gevoel is vreselijk. Mijn nacht gaf de tip om magnesium te slikken. Helaas helpt dit bij mij niet. Sterkte!
2 dagen geleden
Als je er echt veel last van hebt kan je een polsbrace kopen! Die gebruikt mijn moeder al jaren als haar carpaal tunnel syndroom opspeelt, en iets van €15-20 dus valt wel mee qua investering.
Ik word er gelukkig alleen ‘s ochtends mee wakker, waarna het tot nu toe vrij snel weg trekt. En dit gaat echt suf klinken maar bij mij helpt het dus om ‘s nachts met een knuffel te slapen of een klein kussentje vast te houden 🙈
2 dagen geleden
Ik heb het wel een week of 8 gehad in de zwangerschap.. ben nu 12 dagen geleden bevallen maar het is nog niet over. Wel een heel stuk minder al, dus ik heb er vertrouwen in dat het wel over gaat. De VK zei dat het vaak nog 3 weken duurt, omdat niet al je vocht ineens de dag na de bevalling weg is.
2 dagen geleden
Reactie op SnnevL
Ja, bij mijn vorige zwangerschap. Was niet direct weg na de bevalling, maa ...
Heb ik ook gehad vorige zwangerschap.. deze zwangerschap niet.
Was toen tijdje na de bevalling weer over
één dag geleden
Ik heb het ook gehad tijdens mijn zwangerschap. Nu 2,5 week geleden bevallen en het is zo goed als weg!
één dag geleden
Reactie op nicolehzz
Als je er echt veel last van hebt kan je een polsbrace kopen! Die gebruikt ...
Top! Thanks voor de tips 😊
één dag geleden
Ik heb het ook gehad tijdens mijn zwangerschap inmiddels 7 weken geleden bevallen en helaas nog steeds last van.. gelukkig niet meer zo erg dat ik er in de nacht ook weer wakker van wordt maar wel dat het constant tintelt en dof aanvoelt helaas
één dag geleden
Vanaf week 25 had ik hier verschrikkelijk veel last van. In mn ene pols Carpaal Tunnel Syndroom, m’n andere pols het syndroom van Quervain, een soort neefje van Carpaal Tunnel.
Zelfs aangepaste braces voor gekocht op advies van de huisarts omdat ik er niet meer van kon slapen en ook overdag continue pijn had. En ze voorspelde mij dat het vanwege de wens voor borstvoeding en de hormonen nog maanden na de bevalling kon duren.
Met 35 weken van gekheid en waanzin door de pijn begonnen met acupunctuur. Week 35 en 35 merkte ik nagenoeg niks… maar ik ben nu 39 weken zwanger en merk echt nagenoeg niks meer. Dikke dikke dikke aanrader!
één dag geleden
Reactie op DaCha
Vanaf week 25 had ik hier verschrikkelijk veel last van. In mn ene pols Car ...
Wat fijn zeg! Ik ben zelf nu naar de chiropractor geweest die kwam met het verhaal dat het in mijn nek zit, dus dat laat ik nu behandelen.
Hopelijk werkt dat ook😊 en trekt het na de bevalling weg!
één dag geleden
Reactie op jorjam2024
Wat fijn zeg! Ik ben zelf nu naar de chiropractor geweest die kwam met het ...
Het maakt op een gegeven moment ook niet meer uit wat werkt, als het maar werkt! Toch? En chiropractor tijdens je zwangerschap lijkt me eigenlijk sowieso niet verkeerd.
Veel succes!!