16 Reacties
6 maanden geleden
Volgens mijn verloskundige is dit ook verlof. Omdat je controles er binnen vallen. Ik zou de verloskundige vragen of ze het zwart op wit ergens heeft staan dat het zo is, dat is de kortste klap en dan kun je dat overhandigen aan werkgever.
Leuk en bijzonder om te doen, zeker een aanrader!
6 maanden geleden
Is dit ook leuk voor een tweede zwangerschap? Bij de eerste had ik een corona-online-informatieve cursus haha 😅
6 maanden geleden
Ik heb vanuit mijn verloskundige een brief gekregen voor de werkgever, dat mocht een “bijeenkomst” vallen onder werktijd.
6 maanden geleden
Reactie op Truusvdv123
Is dit ook leuk voor een tweede zwangerschap? Bij de eerste had ik een coro ...
Absoluut!!
Het is informatief en je doet het samen.
Ik spreek regelmatig af met een paar van onze groep. Onwijs leuk en lekker om te sparren of dingen te delen met mensen die het echt heel leuk vinden om te horen en er zelf ook midden in zitten.
6 maanden geleden
Mijn werk geeft nu aan dat het niet onder verlof valt... ik kan het nergens zwart op wit vinden dat dit wel zo is, iemand een idee?
6 maanden geleden
Reactie op chantal1999k
Mijn werk geeft nu aan dat het niet onder verlof valt... ik kan het nergens ...
Je hebt recht op bijzonder verlof begreep ik omdat het een soort controles zijn. Ik had een brief gekregen voor mijn werkgever waarin stond dat dat de controles zijn tegenwoordig en dat daarvoor.vrij gegeven moet worden
6 maanden geleden
Reactie op 71124
Als je wilt kan ik er wel een screenshot van sturen mocht je hem zelf niet ...
Graag!! Ik heb ondertussen contact gehad met FNV en ook zij geven aan dat het onder bijzonder verlof valt! Hopelijk is dat genoeg.