5 Reacties

2 jaar geleden

Heel herkenbaar 馃檲 hoord erbij het is zeker niet leuk maar ze vergeven het je wel achteraf 馃崁

2 jaar geleden

Wat ontzettend vervelend! erken het (nog) niet vanuit de zwangerschap, wel vanuit stress en mn 'normale' cyclus. Ben zelf ook bang dat dit gaat gebeuren. Je dierbaren zijn juist degenen die zo dichtbij staan dat je daar tegen kunt uitvallen. Tegelijkertijd, ze houden van je! Wanneer de tijd daar is om ze te vertellen over je zwangerschap, weet ik zeker dat ze alle begrip hebben voor je humeurverandering 鉂わ笍

2 jaar geleden

Aah ik snap je heel goed. Ik schiet ook zo snel uit mijn slof 馃榾 Ik heb nu veel minder geduld met mijn 2,5 jarige dochter en heb er natuurlijk ook spijt van. Het hoort er een beetje bij denk ik 馃槞

2 jaar geleden

Herkenbaar ik wordt om alles boos, ge茂rriteerd of verdrietig en als mijn man dan even gas terug geeft dan barst ik in tranen uit. Helaas is dit onderdeel van het proces. Mijn man zei ook al, dit worden lange 9 maanden馃槀

2 jaar geleden

Hi , Ik heb gister een groot symptomen topic aangemaakt . Hiermee willen we allemaal losse topics voorkomen over symptomen . Dit topic vind je hier https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2024/groot-algemeen-symptomen-topic-lokX9Gz?page=1 Ik zal dan ook dit topic sluiten . Liefs, Jaleesa|Moderator