72 Reacties

5 maanden geleden

Ik wil ook zo graag weten😭

5 maanden geleden

Bij mij klopte het de vorige keer ook! (Ken eigenlijk niemand bij wie het niet klopte). De kalender zegt ook dit keer een jongetje.

5 maanden geleden

Reactie op RaChelLe2392

Bij mij klopte het de vorige keer ook! (Ken eigenlijk niemand bij wie het n ...
Waar zie je dat ?

5 maanden geleden

Uit nieuwsgierigheid toch even gekeken, geeft jongen aan. Maar dat zei hij bij mijn dochter ook🤪

5 maanden geleden

Bij een vriendin van mij klopt hij niet! Daarom ga ik er nu zelf ook niet van uit...

5 maanden geleden

Bij mijn zoon klopt het niet, ik zou volgens de Chinese geslachtskalender een dochter moeten hebben. Nu deze keer zou ik een jongen kunnen verwachten, zal dit ook het tegenovergestelde worden?😂

5 maanden geleden

Heb ook eens gekeken maar bij mij zegt die meisje we wachten af of het klopt

5 maanden geleden

Bij mij klopte het tot dat ik las dat je je Chinese leeftijd moet gebruiken en dan klopt het weer niet.

5 maanden geleden

Welke kalender gebruiken jullie? Op internet verschillen al die kalenders.. 😅

5 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Welke kalender gebruiken jullie? Op internet verschillen al die kalenders.. ...
Die van 24 baby moet je wel eerst je Chinese leeftijd berekenen

5 maanden geleden

Reactie op Maryam123

Waar zie je dat ?
Bij 24 baby kan je de kalender ook zien ik ga kijken of ik link kan sturen

5 maanden geleden

Bij 24 baby kan je de kalender ook zien ik ga kijken of ik link kan sturen
Als je op Google intikt , Chinese geslachtskalender dan staat bij mij 24 baby bovenaan.. kan geen link kopiëren

5 maanden geleden

Reactie op RaChelLe2392

Bij mij klopte het de vorige keer ook! (Ken eigenlijk niemand bij wie het n ...
Ik ken eigenlijk ook niemand waarbij het niet klopte haha

5 maanden geleden

Bij mijn zoontje klopte ie wel. Geeft nu weer een jongentje aan. Alleen bij al mijn familieleden klopte het niet, dus ben benieuwd😂

5 maanden geleden

Oke, ik verwacht volgens de kalender een meisje. Ik ben benieuwd!

5 maanden geleden

Volgens mij klopte die bij mijn 1e dochter niet als ik terug kijk.. nu zou ik een jongetje krijgen,ben benieuwd!

5 maanden geleden

Bij mijn zoontje klopte het. 😃 Volgens de kalender zouden we nu een meisje krijgen. De Ramzi theorie klopte bij mijn zoontje ook trouwens en deze geeft nu eveneens een meisje aan! Ben benieuwd.

5 maanden geleden

Bij mij geeft die een meisje aan Kijken jullie ook naar jullie chinese leeftijd? Anders klopt die niet 😁

5 maanden geleden

Het is toch een supervreemde theorie gezien de geslachtsbepaling afkomstig is van de zaadcel en dus de man?

5 maanden geleden

Bij mij vorige had ik een meisje moeten krijgen was een jongen nu geeft het weer een meisje aan dus afwachten haha