72 Reacties

5 maanden geleden

Bij ons komt er een meisje uit, ik ben benieuwd of het klopt 😂🩷

5 maanden geleden

Goed kijken naar je leeftijd en deze berekenen. Op 24baby klopt deze. 2x juist( jongen en daarna meisje) en in de omgeving ook juist iedere keer. Eng haha! Zolang je maar goed je chinese leeftijd berekend! Geeft nu een meisje aan met juiste chinese leeftijd van mij en datum conceptie(dus eisprong). Mijn gevoel zegt dat ook🥰 heel benieuwd!!

5 maanden geleden

Ohhh wat leuk. Nog nooit van gehoord 😍 Net berekend, de uitslag is jongen! Wij zijn net 8 weken zwanger en mijn voorgevoel zei een jongen! Spannend. Dat is nog 7 maanden wachten 😜

5 maanden geleden

Bij mij komt er een jongen uit!! Ben zo benieuwd haha. Veel mensen in mijn omgeving denken een meisje. Ik zit ook veel met een meisje in m'n hoofd. Niet dat het me verder iets uitmaakt. Maar wel heel grappig deze berekening.

5 maanden geleden

Leuk! Volgens de kalender kom ik uit op een meisje. Gebruik ik de Ramzi theorie dan een jongen.

5 maanden geleden

Volgens de kalender een meisje 😍

5 maanden geleden

Bij de eerste klopte het, dat werd een meisje. Nu zou het een jongetje moeten worden. We zullen zien. 😁

5 maanden geleden

Volgens mij klopte hij bij mij vorige keer ook. Nu geeft ie een meisje aan, net als de Ramzi theorie. Droom ook steeds dat het een meisje is en ik voel me nu veel slechter dan bij de zwangerschap van mn zoontje, meer misselijk en vermoeid. Ben heel benieuwd!! Zou het wel heel leuk vinden 🩷 Maar nog een jongen is natuurlijk ook welkom 😊

5 maanden geleden

Betrouwbaarheid van 50%

5 maanden geleden

Reactie op Annica Gort

Betrouwbaarheid van 50%
Aangezien er maar 2 geslachten zijn heb je idd 50% kans dat het juist is 🤭

5 maanden geleden

De kalender geeft aan dat ik een jongen krijg, maar ik ben ervan overtuigd dat het juist een meisje zal worden 😂

5 maanden geleden

Ik zou een jongetje moeten krijgen, me dochtertje verbaasde me al dat ik zwanger was (ik testte negatief en dochter zei “mama je hebt baby in buik”) nu roept ze heel hard broertje…..

5 maanden geleden

Ik ehh.. denk niet dat dit werkt als je via IVF/ICSI zwanger bent, of wel? 😅

5 maanden geleden

Hahaha geloof er niks van. Maar, mijn eigen gevoel zegt ook wel een jongen. Het maakt verder niks uit.❤️

5 maanden geleden

Bij mij klopte het vorige keer bij onze zoon ook, nu vanwege andere kwaaltjes dacht ik aan het begin echt een Meisje nu toch heel sterk het gevoel dat het weer een jongentje word en ook de Chinese kalender geeft aan een jongentje. We gaan het zien met 14 weken haha ☺️

5 maanden geleden

Voor mij de eerste zwangerschap en wil heel graag een meisje, volgens de kalender krijg ik ook een meisje dus jullie hebben mij echt nog meer hoop gegeven 🤣! Ben heel benieuwd of het klopt.

5 maanden geleden

Volgens de kalender een meisje. Bij al mijn vriendinnen tot nu toe correct. Ik hoop stiekem weer op een meisje (handig met alle babykleding al)

5 maanden geleden

Gevoel zegt een jongetje en de kalender ook haha ben benieuwd

5 maanden geleden

En als je een tweeling verwacht?

5 maanden geleden

Mijn gevoel zegt een meisje. Maar de kalander zegt een jongetje