72 Reacties

5 maanden geleden

Bij mij gaf hij volgens de Chinese geslachtskalender & de Old Wives Tails, een jongen aan. Vorige week de geslachtsbepalende echo & is een meisje!

5 maanden geleden

Kalender gaf jongetje aan maar het wordt een meisje. Nub klopte wel, was een meisjesnub.

5 maanden geleden

Reactie op kiim92

Doen jullie wel jullie juiste leeftijd berekenen? 😄 je kan je Chinese leef ...
Jupe met de toon berekent en klopt bij beide kinderen echt niet hier. Eerste keer zou ik een meisje krijgen en heb ik een zoon. Nu zou het een zoon moeten zijn en de echo gisteren zei een meisje.

5 maanden geleden

Reactie op Rensketje

Jupe met de toon berekent en klopt bij beide kinderen echt niet hier. Eerst ...
Het is natuurlijk elke keer een slaagkans van 50%.. ik zat zelf fout met m’n leeftijd eerste x 😅😂 vandaar mn reactie.. met foute leeftijd een meisje, met de juiste een jongen.. 🤭

4 maanden geleden

Klopte hier niet 😊

4 maanden geleden

Hier klopt het niet! De chinese kalender gaf een jongetje aan maar het is toch echt een meisje 🥰

4 maanden geleden

Bij mij klopte die niet. Volgens de kalender zou ik een zoon krijgen maar wij verwachten een dochter🩷

4 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

De kalender geeft aan dat ik een jongen krijg, maar ik ben ervan overtuigd ...
Achteraf klopte het niet, want was een meisje, zoals ik al aanvoelde 😂

4 maanden geleden

Hij klopte bij mij niet, hij gaf een jongen aan maar ik krijg een meisje☺️

4 maanden geleden

Bij mij klopt hij ook niet, de kalender gaf een meisje aan en we krijgen een jongen.💙 Maar het is dit jaar een. Schrikkeljaar dus wellicht heeft dat ermee te maken. Als het geen schrikkeljaar was geweest had de kalender wel geklopt. 😁

4 maanden geleden

Volgens kalender een meisje en dit klopt ook 🩷