15 Reacties

4 dagen geleden

Ik ga dat wel gewoon gebruiken😄 het schijnt alleen soms gedoe te zijn met een passend hoeslaken, dus doe ik een aankleedkussen hoes eromheen. Molton heb ik wel in de goede maat

4 dagen geleden

Precies het zelfde hier, ik ga het wel doen en dan alles zo goed mogelijk in pakken zodat hij wel plat ligt

4 dagen geleden

Meyco heeft hoeslakens voor de cosleeper die bij mij precies passen.

4 dagen geleden

Bekijk Meyco Baby Uni hoeslaken co-sleeper - 2-pack - white - 50x90cm op: https://www.bol.com/nl/p/meyco-baby-uni-hoeslaken-co-sleeper-2-pack-white-50x90cm/9200000112704402?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

4 dagen geleden

Hoeslakens en moltons van chicco voor next to me zijn 50x83 en wasbaar op 60 graden.

4 dagen geleden

Ik heb ook wieglakens en dekentjes gekocht. Dacht pak t wel goed in 👍. Vanavond wordt de co sleeper geleverd dus kan ik even testen.

4 dagen geleden

Hoi allen, Het gaat om het laken en deken maat ;)

4 dagen geleden

Reactie op ff19

Hoi allen, Het gaat om het laken en deken maat ;)
Je kan het zeker gebruiken, maar ik merkte wel dat ik mn dochtertje vaker opnieuw even moest instoppen, toen ze al ietsjes ouder was en meer begon te bewegen.

4 dagen geleden

Maar het ging wel.

4 dagen geleden

Reactie op ff19

Hoi allen, Het gaat om het laken en deken maat ;)
Haha oeps. Begrijpend lezen is moeilijk😅 Volgens mij zijn dat prima maten, ik heb dat formaat ook. Vorige keer ook gebruikt en ging prima!

4 dagen geleden

Bij ons passen de hoezen van het aankleedkussen om het matras van de cosleeper

4 dagen geleden

Ik heb het wel zo gedaan voor de co sleeper, gewoon wieg lakentjes.

4 dagen geleden

Net getest en wieglaken en deken passen perfect!

4 dagen geleden

Aankleedkussenhoezen & wieglakens! :-) aankleedkussenhoes past hier ook in de kinderwagen dus 3-in-1 en gewoon 60 graden wassen als je dat wil hoor. Gaat prima hier.

3 dagen geleden

Dank jullie wel 😊