12 Reacties

één maand geleden

Je baby is nog niet geboren. Dus dat er nog geen voeding is, is heel normaal.

één maand geleden

Reactie op Zonnebloempje321

Je baby is nog niet geboren. Dus dat er nog geen voeding is, is heel normaa ...
Oké dankjewel voor je reactie 😊

één maand geleden

Ik ben sinds gisteren ook begonnen en merkte ook dat ik met de ene borst veel meer druppels kreeg als met de andere borst

één maand geleden

Geen zorgen, blijven stimuleren en dan komt er vast ook wat. En anders zal het vast na geboorte van de baby opgang komen. Vaak is het sowieso zo dat 1 van beide borsten meer productie geeft.

één maand geleden

Bij mij komt links ook veel meer dan rechts

één maand geleden

Geen zorgen,zegt helemaal niets over je productie en borstvoeding na de bevalling :) Het kan nog komen, kan ook niet echt komen. Dat is ok. Zou wel mooi zijn als je wilt opvangen natuurlijk.

één maand geleden

Het is ook normaal dat één borst meer produceert dan de andere. Dus zou zomaar kunnen dat dat bij jou straks als de baby er is ook het geval is. Kom je uiteindelijk ook weer vanzelf achter 😉

één maand geleden

Kolven jullie met één hand kolf of gewoon met de hand?

één maand geleden

Ik kolf met de hand. Had gehoord dat dat eerst beter is

één maand geleden

Maak je geen zorgen. Ik ben afgelopen dinsdag bevallen en heb nu echt stuwing. Rechts staat alsmaar op klappen en links doet dat ook wel maar wel iets minder. Bij beide borsten drinkt de kleine heel goed en komt er al echt melk inmiddels. Vertrouw op je lijf, you got this .

één maand geleden

Normaal als een borst meer productie heeft dan de ander. Als het zo weinig is dan is het idd iets vs niets. Maar tzt kan je dan je baby steeds laten beginnen aan de borst die het minste produceert of evt daar ook nog laten eindigen zodat het meer gelijk wordt. Hoe meer je stimuleert hoe meer er komt uit die kant, hoe minder je stimuleert hoe minder en komt. Ik heb nu dat links meer colostrum geeft en rechts amper als ik met de hand masseer, maar anderhalve week terug dacht ik dat het andersom was.

één maand geleden

Zodra je baby en alles eruit is veranderen je hormonen. Pas dan gaat je lichaam borstvoeding produceren. Alles wat er nu uit komt is bonus 😉