Hallo allemaal,
Ik heb een vraag ik ben 37 weken zwanger van m’n eerste kindje. Ik ben begonnen met het kolven van colostrum nou begint het langzaam op gang te komen maar voorlopig komt het steeds uit mijn linkerborst is dat normaal dat m’n rechter borst nog opgang moet komen? Zijn er mama’s die dit ook hebben of er ervaring mee hebben?
Alvast bedankt !
Geen zorgen, blijven stimuleren en dan komt er vast ook wat. En anders zal het vast na geboorte van de baby opgang komen.
Vaak is het sowieso zo dat 1 van beide borsten meer productie geeft.
Geen zorgen,zegt helemaal niets over je productie en borstvoeding na de bevalling :)
Het kan nog komen, kan ook niet echt komen. Dat is ok.
Zou wel mooi zijn als je wilt opvangen natuurlijk.
Het is ook normaal dat één borst meer produceert dan de andere. Dus zou zomaar kunnen dat dat bij jou straks als de baby er is ook het geval is. Kom je uiteindelijk ook weer vanzelf achter 😉
Maak je geen zorgen.
Ik ben afgelopen dinsdag bevallen en heb nu echt stuwing. Rechts staat alsmaar op klappen en links doet dat ook wel maar wel iets minder. Bij beide borsten drinkt de kleine heel goed en komt er al echt melk inmiddels.
Vertrouw op je lijf, you got this .
Normaal als een borst meer productie heeft dan de ander. Als het zo weinig is dan is het idd iets vs niets. Maar tzt kan je dan je baby steeds laten beginnen aan de borst die het minste produceert of evt daar ook nog laten eindigen zodat het meer gelijk wordt. Hoe meer je stimuleert hoe meer er komt uit die kant, hoe minder je stimuleert hoe minder en komt. Ik heb nu dat links meer colostrum geeft en rechts amper als ik met de hand masseer, maar anderhalve week terug dacht ik dat het andersom was.