29 Reacties

10 dagen geleden

Ik heb de mijne nog niet ingericht, want moet nog beginnen aan de babykamer... Maar ik weet wel nog van de vorige x dat ik de indeling wel 10x heb veranderd voordat ik zoiets had van, dit is het 🤣 Het hangt er ook een beetje vanaf wat voor een commode je hebt. Ik kan je wel als tip meegeven, zorg dat je ALTIJD een extra pak billendoekjes en luiers ergens in de kamer hebt liggen. Het liefst gewoon in de commode natuurlijk of anders de kledingkast. Zorg ook dat de luiers die je in gebruik hebt daar liggen waar je er meteen bij kan. Gewoon los, niet in het plastic en dat de billendoekjeshouder zwaar genoeg is om de doekjes er met 1 hand uit te trekken zijn. Voor de rest, kijk gewoon wat voor jou fijn is. Dat vogel je vanzelf wel uit. Succes 😉🍀

10 dagen geleden

De bovenste lade heb ik de luiers, billendoekjes, hydrofiele doeken (groot en klein), washandjes en badcapes gelegd. Dacht fijn om alles om te verschonen bij elkaar te hebben. Boven de commode heb ik badolie en crèmes etc op een plankje staan. Misschien dat ik dat later in mandje zet. Even kijken wat makkelijk is.

10 dagen geleden

Tweede lade nog mee bezig 😂. Twee rijen rompers maat 50 en 56. Rest moet ik nog bedenken. Kleding en beddengoed hangt in de kast. En nog een derde lade over 😜.

10 dagen geleden

Kruiken, beddengoed, etc heb ik allemaal in de kledingkast liggen. Bovenste la met rompers, hydrofiele doeken 60*60 en Spuugdoekjes. En dan nog de toiletspulletjes; thermometer, paracetamol, kammetje, nagelvijltje, dat soort spulletjes. Eigenlijk gebruik ik alleen de bovenste la voor dagelijkse spullen, kleding hangt in de kast. Boven de commode hangt een plank met haakjes eraan. Bovenop die plank staan de cremetjes, badolie, lotion, grote hydrofiele en sokken mandje. En aan de haakjes hangt altijd een setje kleding klaar. Onderste twee laden zitten draagzakken, spullen uit het kraampakket, warme wikkeldoeken, jasjes

10 dagen geleden

Ik heb nog geen commode vandaag pas besteld🐣

10 dagen geleden

Wij werken nu 11 maanden met de commode en dit werkt: Kledingkast voor setjes, te groot en te klein bakken Commode 3 lades en 1 groot vak met 2 planken Vak: luiers & beddengoed & slaapzakken & verschoonkussenhoezen Commode bovenste lade: hydrofieldoeken, thermometer, wattenstaafjes, pleisters, zooi, sokken, washandjes Midden: kleding waar (nog) geen setje van is gemaakt, rompers, pyjama's, alles Onderste lade: zoogcompressen, kruiken, zwemkleding, opslag

10 dagen geleden

Reactie op Wenteleefje

De bovenste lade heb ik de luiers, billendoekjes, hydrofiele doeken (groot ...
Welke bakjes heb je het allemaal in zitten?

9 dagen geleden

Ik ga het binnenkort indelen, maar ik gooi er denk gewoon luiers, doekjes en zalfjes in 🤭 gewoon de standaard dingen die je nodig hebt tijdens het verschonen. Ik heb nog een aparte ladekast waar ik kleertjes en hydrofiel doelen in zal leggen 😁

9 dagen geleden

Op de commode heb ik in mandjes luiers en billendoekjes en verzorgingsproducten zoals billencreme, borstel omdat je die veel gebruikt. In de bovenste la kleding omdat je die elke dag gebruikt ook. In de middelste la hydrofiele doeken, beddengoed, slaapzakken, washandjes. En helemaal onderin voorraad spullen, kruik, te grote schoenen :p

9 dagen geleden

Reactie op groentje91

Welke bakjes heb je het allemaal in zitten?
Ik heb vakverdelers gekocht via Amazon! Zijn doorzichtige tussenstukjes die je zelf kan plaatsen en op maat erin kan plakken. Heel handig!

8 dagen geleden

Bij onze 1ste zoon: Kleding kast alle kleding, doeken, voorraad luiers, rompers, sokken, beddengoed enz. Commode mandje in een open vak: billencreme, vaseline, thermometer, alcohol, zakdoekjes, kam, bodylotion, frambozenzalf, nagelknip spul enz. Commode onderste open vak: tassen, schoenen. Commode open vak boven de lade: stapeltje luiers, luier zakjes, reserve billen en snoetenpoetsers, washandje. Commode lade bovenste: setje kleding, setje pyjama, 1 paar sokken, romper, hydrofiel doek voor snel te moeten pakken. Reserve spenen, ruil knuffels (als de andere in de was gaan) Middelste lade: voorraad neusspray, neuszuiger, zetpillen, andere medische dingen zoals nestocyl en spul bij insectenbeten, pleisters, tondeuse, voorraad shampoo, zeep enz. (Dit een kindersluiting op deze lade) Onderste lade: voorraad billen en snoetenpoets doekjes, kruik. Bij de 2de hebben we dezelfde Commode in gebruik straks. Dus word het hetzelfde.

8 dagen geleden

Ik heb het zo ingericht =)

8 dagen geleden

Foto nmr2

8 dagen geleden

Reactie op sv11

Foto nmr2
Waar komen de bakjes vandaan?

8 dagen geleden

Tip; de Skubb bakken van Ikea om te organizen!

7 dagen geleden

Reactie op Mittie2001

Waar komen de bakjes vandaan?
Van Temu ☺️

7 dagen geleden

Reactie op sv11

Foto nmr2
Wow, jij hebt je Zwitsal voorraad al binnen voor de komende paar jaar :D

7 dagen geleden

Reactie op Wenteleefje

Ik heb vakverdelers gekocht via Amazon! Zijn doorzichtige tussenstukjes die ...
Hey! Heb je toevallig een linkje hiervan? 🙈

7 dagen geleden

Reactie op XS98

Hey! Heb je toevallig een linkje hiervan? 🙈
Even zo (via de app gekocht). Echt ideaal!

7 dagen geleden

Reactie op Wenteleefje

Even zo (via de app gekocht). Echt ideaal!
Aahhh super dankjewel! Ik heb het gevonden ❤️