Mag ik jullie commode indeling zien met foto's?
Op tiktok heb ik wel leuke dingen gezien maar ik zoek meer inspiratie en misschien nog handige dingen waar ik zelf niet aan heb gedacht.
Wij hebben het hetzelfde gedaan als wat we altijd gedaan hebben bij mijn zoon. Die heeft nu een kast en zijn commode is naar de baby kamer gegaan. Zal wat foto’s sturen.
VLNR:
Lade 1:rompers, sokken, maillots (eerst was het dus enkel sokken😂)
Lade2: kleine hydrofiel plus Spuugdoekjes
Lade 3: grote hydrofiel, mutsjes, speentjes en speenkoorden/knuffels
Lade 4: luiers
Lade 1: setjes en jurkjes maat 50 en setjes en jurkjes maat 56 ( de flessen staan nu hier maar gaan bij gebruik beneden de kast in)
Lade 2: pyjama’s maat 50, pyjama’s maat 56, inbaker slaapzakje, joggingpak
Lade 1: dekens, hoeslakens en verschoonlakens, handdoeken
Lade 2: extra luiers+ zwemluiers , schaduwdoek voor de wagen, en allemaal kleren in maat 62 en 68.
Wanneer de kleren maar 50 niet meer passen, gaan die uit de commode , schuift maar 56 eentje op en gaat maat 62 naar boven.
Zo heb ik het ook altijd bij de oudste gedaan!
Wij hebben de hemnes ladekast met 3 lades van ikea en daar Skubb bakjes in. Nu met 2,5 jaar nog steeds in gebruik en voldoende groot.
Onderste lade:
Hydrofiele doeken (werden en worden hier niet veel gebruikt), slaapzakjes, beddengoed, verschoonkussenhoezen en alvast een paar kleertjes in een grotere maat.
Wij hebben de hemnes ladekast met 3 lades van ikea en daar Skubb bakjes in. Nu met 2,5 jaar nog steeds in gebruik en voldoende groot.
Middelste lade:
Alle kleertjes behalve jurkjes (die hangen aan een kledingroede). Toen ze nig baby was pastte de jurkjes er ook makkelijk bij.
Bovenste lade:
Luiers, pyjama's, ondergoed (nu hemdjes en onderbroeken, bij baby rompers) en overige verzorgingsspullen, zoals billenzalf, thermometer, kam/borstel, etc.
He! Ik heb bakjes van de temu net binnengekregen maar ze stinken enorm! Had jij dat ook? En hoe heb je de geur eruit gekregen? Je kan ze ook niet wassen door het karton dat erin zit. Iemand de gouden tip?😇
Ben je niet bang dat er allemaal gevaarlijke stofjes in zitten die in de EU niet toegestaan zijn 😅? En dus ongezond zijn voor je baby.
Want dat hoor je wel vaak van dit soort sites. En zeker als ze sterk ruiken lijkt me dat risico groot...
Deze gebruiken wij inderdaad ook al 2,5 jaar voor onze dochter en nu dus ook weer voor baby 2. Hebben destijds 3 setjes gekocht voor de 'kleine' hemnes kast (3 lades) :)