31 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Jet/

Maar ik vraag me dan af hè.. ik geloof wel dat de kleine gehoorschade kan o ...
Haha nee die gedachte heb ik ook gehad 🙈

2 maanden geleden

Reactie op lianne1985

Is dat zo? De baby zit toch goed geïsoleerd in je buik? Ik vond de vorige z ...
Als je baby je stem kan horen met een bepaald aantal weken, waarom zou hij/zij enorm harde muziek dan niet horen? Ik gok het er liever niet op.

2 maanden geleden

Reactie op Jet/

Maar ik vraag me dan af hè.. ik geloof wel dat de kleine gehoorschade kan o ...
Klopt! Vind ik ook zeer onverantwoord, maakt niet uit wie het is

2 maanden geleden

Reactie op juliasz

Dit heb ik aan mijn VK en een kno arts gevraagd en is niet ‘algemeen bekend ...
Ja, zeker moet iedereen het voor zich weten. Maar ookal zijn onderzoeken niet eenduidig. Het tegendeel is dus ook niet bewezen. Ik neem het risico dan liever niet.

2 maanden geleden

https://nurtureand.com/blogs/posts/is-it-safe-to-go-to-a-concert-pregnant Ik heb dit artikel net zitten lezen, vond het wel helder. Conclusie was ja het kan, maar doe wat aanpassingen (niet front row, liefst geen sta plaatsen vanwege drukte en evt mensen die tegen je aanstoten, let op het geluidsvolume en neem pauzes ervan). Geen idee hoe betrouwbaar het artikel is maar het is recent geschreven, de Amerikaanse gezondheidsraad (CDC) en ander wetenschappelijk onderzoek wordt aangehaald. Verder moet iedereen denk ik (in overleg met de verloskundige) vooral zelf beslissen waar je je prettig bij voelt lijkt me..

2 maanden geleden

Ik ga donderdag naar Taylor! Heel blij met een zitplek en heb er gewoon mega mega veel zin in. Samen met de kleine een hoogtepunt van dit jaar!

2 maanden geleden

Ik ga ook donderdag! Heb er zoveel zin in!

2 maanden geleden

Ik ben afgelopen weken nog naar Bruce Springsteen en Green Day geweest, maar de rest van de concertkaartjes die ik voor dit jaar had gekocht verkoop ik of geef ik weg. Verloskundige raadt het ook af om te gaan in de derde termijn vanwege het harde geluid en de trillingen. Maar vond het eerlijk gezegd ook best zwaar om drie uur lang te staan bij een concert, ook al ben ik nog geen 20 weken zwanger. Had de dagen na de concerten ook echt last van m’n buik (bandenpijn).

2 maanden geleden

En hoe was het bij Taylor Swift? Voelde het gewoon prima voor jullie? Hopelijk genoten!!

2 maanden geleden

Reactie op Jet/

En hoe was het bij Taylor Swift? Voelde het gewoon prima voor jullie? Hopel ...
Ik ga vanavond dus het is nog spannend hihi

2 maanden geleden

Reactie op Lien-ver-97

Ik ga vanavond dus het is nog spannend hihi
Ooh! Nou gaat vast helemaal goedkomen! Geniet ervan!