8 Reacties

6 maanden geleden

Hoii, Ik heb dit zelf ook en morgen moet ik voor de 2e keer prikken… het duurt inderdaad lang maar je kunt er helaas niet zoveel aan veranderen dus probeer zoveel mogelijk verder te gaan en goed in de gaten houden of je ook symptomen krijgt!

6 maanden geleden

Reactie op Jetje4002

Hoii, Ik heb dit zelf ook en morgen moet ik voor de 2e keer prikken… het ...
Oo wat spannend ook! Heel veel succes! Wil je laten weten wat eruit kwam en wat ze verder doen?

6 maanden geleden

Ik had de 5 ziekte op het moment van bloedprikken. Ik was toen 9 weken zwanger. Ik krijg sinds dien elke week een echo(tot 20 weken)om te kijken hoe het gaat met het kindje en of de bloedtoevoer goed is! Spannende tijd maar fijn dat je goed in de gaten gehouden word!

6 maanden geleden

Reactie op Moezenkind

Ik had de 5 ziekte op het moment van bloedprikken. Ik was toen 9 weken zwan ...
Oh wat spannend inderdaad!! Maar wel heel fijn om zo in de gaten gehouden te worden! Dat doen ze super! Veel succes en sterkte!!

6 maanden geleden

Reactie op Jul3

Oo wat spannend ook! Heel veel succes! Wil je laten weten wat eruit kwam en ...
Ik heb net uitslag gekregen bij mij is alles negatief dus ze gaan er verder ook niks meer aan doen. Heel veel sterkte met wachten op je uitslag!

6 maanden geleden

Reactie op Jetje4002

Ik heb net uitslag gekregen bij mij is alles negatief dus ze gaan er verder ...
Oh wat fijn!! Gelukkig maar 😊

5 maanden geleden

Ik twijfel of mijn dochtertje het heeft. Denk dat ik dinsdag meteen even bellen om voor de zekerheid bloed te prikken..

5 maanden geleden

Hey, Ik kreeg vanmorgen op mijn werk te horen dat er een kindje is met de 5e ziekte en ik ben momenteel bijna 14 weken zwanger. Ik heb gelijk de huisarts gebeld maar die vertelde mij dat ze niks doen tot ik symptomen krijg, zou het mogelijk zijn morgen de huisarts nog een keer te bellen en te vragen of ik toch mag bloedprikken op antistoffen? Want het zit me niet helemaal lekker merk ik.