10 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb het ook hoor. En ook af en toe blaasontsteking. Maar ook constant gewoon aandrang om te plassen, terwijl ik geen blaasontsteking heb. Het is wel mijn tweede en merk dat ik zo ie zo erg veel van deze kwaaltjes heb al veel eerder dan bij mijn eerste.

3 maanden geleden

Reactie op Lilly1999

Ik heb het ook hoor. En ook af en toe blaasontsteking. Maar ook constant ge ...
Zo vervelend he 😭 het is ook mijn tweede en heb dit ook al veel vaker en eerder als bij de eerste heb ik het idee!

3 maanden geleden

Ik moet er zelfs ‘s nachts 3 a 4 x uit terwijl ik dan niets drink, ik ben pas op de helft dus hou mijn hart vast voor de komende tijd🥹

3 maanden geleden

Yes, heel herkenbaar! Ook een blaasontsteking gehad. Had ergens gelezen dat je moet plassen, afvegen, opstaan, klein dansje, weer gaan zitten en het restant uitplassen. Sinds ik dat doe lijk ik niet ieder uur meer te hoeven. Maar ga wel naar de wc als je het idee hebt dat je moet! Anders vergroot je de kans op blaasontsteking (weer)..

3 maanden geleden

Ja hier ook en kleine beetjes vergeleken met vroeger! Urine was schoon bij de huisarts. Nu maar aan de cranberrysap :)

3 maanden geleden

Reactie op Itsamiracle🍀

Ja hier ook en kleine beetjes vergeleken met vroeger! Urine was schoon bij ...
Hopelijk wel op kweek gestuurd door je huisarts om te testen op de gbs bacterie. Moet namelijk altijd bij zwangeren 😊

3 maanden geleden

Reactie op Itsamiracle🍀

Ja hier ook en kleine beetjes vergeleken met vroeger! Urine was schoon bij ...
Helpt dit??

2 maanden geleden

Ik moet ook vaker. Geen blaasontsteking dusver gehad. Ik kantel wel mijn bekken tijdens het plassen zodat je je blaas goed leeg plast en je een blaasontsteking kunt voorkomen.

2 maanden geleden

Yup, hele dag door, vervelend vind ik met name s'nachts omdat ik zeker wel 3,4 keer moet hihihi maja het is wat het is :-)

2 maanden geleden

Kan ook met overactieve bekken te maken hebben waardoor uitplassen en de blaas legen schijnbaar niet helemaal goed lukt… zou het daarmee te maken kunnen hebben?