9 Reacties
één maand geleden
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap gehad en ik kreeg om de 2-3 dagen een urinetest en mijn bloeddruk werd ook dagelijks gecheckt. (Ik was destijds al iedere dag in de zkh aan de ctg omdat mijn zoontje een serieuze groeiachterstand had)
Bij mij ontwikkelde de PE ook plotseling en werd ongeveer in 2 weken echt gevaarlijk.
één maand geleden
Reactie op Georgina R
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap gehad en ik kreeg om de 2-3 dagen e ...
Okej! En kreeg je toen iets van medicatie?
één maand geleden
Een vriendin van mij had dit. Zij kreeg toen geen zwangerschapsvergiftiging. Ze controleerde haar toen wel vaak en ze hebben haar met 38 weken ingeleid. Bevalling was even spannend, maar het kindje werd gezond geboren. Zij maakte het na de bevalling ook goed. Hoop dat het voor jou ook positief uitpakt!
één maand geleden
Hier hetzelfde.. Opeens hoge bloeddruk (terwijl ik er zelf niks van merk) controles in het ziekenhuis waren goed, nu vaker controle en groeiecho’s en bevalling met medische indicatie + pilletjes tegen hoge bloeddruk. Heb vertrouwen in de artsen en probeer jezelf niet gek te maken! Je kunt er niks aan doen, luister naar je lichaam.
één maand geleden
Reactie op maanbloem
Precies hetzelfde verhaal hier, 35+6 weken nu.
Ze vermoeden PE maar werd u ...
Spannend ook wel!
één maand geleden
Hoog voor jouw doen of hoog in absolute zin? Ik had laatst ook een onderdruk die zo'n 30 slagen hoger was dan al de hele zwangerschap, maar nog niet te hoog volgens de medische normen. En vandaag was het weer gewoon 100/55 zoals al ongeveer de hele tijd.. dus het kan ook gewoon een beetje schommelen?
één maand geleden
Reactie op kristab88
Hoog voor jouw doen of hoog in absolute zin? Ik had laatst ook een onderdru ...
Hoog vergeleken met de rest van mijn metingen tijdens de zwangerschap. Ze schrokken er zelfs een beetje van, omdat ze het niet hadden verwacht en de bloeddruk hiervoor heel mooi stabiel was. Durf even niet te zeggen wat 't was.