21 Reacties

één maand geleden

Ik heb een hele mooie stalen armband gekocht voor m'n man. En daarbij de naam van ons dochtertje in laten graveren.

één maand geleden

Ik volg! Zie mijn man ook geen sieraden dragen 😁. Wilde wel al voor kerst een voetafdrukkunstwerkje maken van z'n dochter haha. Eerste knutselproject 😂. Maar verder nog geen idee!

één maand geleden

Eerste kind hier, ik wist niet dat dit een ding was? Het kind zelf is toch al een behoorlijke reminder?😅

één maand geleden

Ik heb mijn vriend nu voor zijn verjaardag (vorige week) een douche handschoen gegeven waardoor hij lekker met de kleine kan douchen (was een tip uit een ander topic), dit vond hij echt meega leuk! En ik denk dat ik als de kleine er is een boekje geef. Bv ‘toen ik jouw papa werd’. Dat is een boekje wat we met de kleine gaan gebruiken en dan toch bijzonder is voor hem en de kleine samen. Ik ga niet nog een extra cadeau verder geven. Daar is hij zelf ook niet van haha, zou hij onzin vinden 😂🙈. Maar dit gaat hij wel super leuk vinden.

één maand geleden

Reactie op ClaudiaMC

Eerste kind hier, ik wist niet dat dit een ding was? Het kind zelf is toch ...
Hahaha dit dus😳

één maand geleden

Haha nee het is volgens mij ook niet per se een ding hoor. Ik merk alleen dat mijn vriend zichzelf ontzettend wegcijfert tijdens de gehele zwangerschap en hij mijn steun en toeverlaat is. Uitgerekende datum is op zijn verjaardag dus vind het zelf gewoon ontzettend leuk om een extra blijk van waardering aan hem te geven (hij verwacht dit ook niet, het hoeft niet iets groots te zijn, er zit ook geen enkele verwachting aan). Puur vanuit mezelf om hem ook gewoon even in het zonnetje te zetten, er is al zoveel aandacht voor mij namelijk

één maand geleden

Reactie op Martje1995

Haha nee het is volgens mij ook niet per se een ding hoor. Ik merk alleen d ...
Ah superlief! Maar to be fair, je bent ook zijn kind op de wereld aan t zetten😜 en hij krijgt daarom al t beste cadeau wat ie maar kan krijgen op/rond z'n verjaardag! Maarrrrr voor een verjaardag snap ik t al wel wat meer en ook de link naar de geboorte. Ik ben zelf heel erg van belevenissen geven, want dat is altijd heel persoonlijk. Vind t wel moeilijk om daar een baby aan te koppelen. Maar iets als een cursus babymassage, een fotoshoot of iets in die richting... Anders kan een knipoog naar vroeger met sigaren of whisky (gepersonaliseerd) misschien iets zijn. Als ie overigens van whisky houdt kan een aandeel in zo'n cask misschien leuk zijn die hij samen met t kind kan drinken als die 18 jaar is (je bepaalt samen met de andere aandeelhouders wanneer de whisky gebotteld wordt). Of ja, een horloge gegraveerd op de achterkant en in de wijzerplaat het exacte moment van de geboorte (en als je die van hem weet, dan die erbij?) Ok, nu is m'n creativiteit op..

één maand geleden

Ik heb als verrassing geregeld dat hij nog een ‘dadchelor’ heeft met z’n vrienden voordat de baby er is. Dan gaan ze karten, eten en uiteraard biertjes drinken 😂. Stoute schoenen aangetrokken en z’n beste vriend geappt dat die vent van mij ook nog een dagje zonder zorgen en rekening houden met nodig heeft en die was helemaal on board en heeft het verder geregeld! 🥰

één maand geleden

Thanks voor de input dames, ik kan hier zeker iets mee!!

één maand geleden

Reactie op Martje1995

Thanks voor de input dames, ik kan hier zeker iets mee!!
Mogen wij ook weten wat t wordt?😬

één maand geleden

Reactie op ClaudiaMC

Mogen wij ook weten wat t wordt?😬
Zeker! Ik denk er nu over om een soort mini papa pakket met o.a. zo’n douche handschoen (kende het niet, maar weet zeker dat hij het leuk vindt om met die kleine onder de douche te gaan), een goede sigaar inderdaad, boekje en iets om samen te doen te maken! Dan hou je het toch persoonlijk en niet te groot

één maand geleden

Uniekje heeft ook erg mooie en stoere mannen sieraden

één maand geleden

Mijn vriend heeft dit met vaderdag gekregen: https://www.etsy.com/be/listing/1616745660/papa-hoodie-gepersonaliseerd-met-naam-en?click_key=8482695afb997cd57fc6059f4cab6919b1d28a0d%3A1616745660&click_sum=c198e66f&ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=papa+trui&ref=sr_gallery-1-1&pro=1&content_source=534bb3364b54eea6e79ddd4ce0909aff7ea74426%253A1616745660 Kan hij straks de eerste foto met zijn dochter mee maken 😊.

één maand geleden

Mijn man krijgt een baby heb ik 9 maanden mijn best op gedaan. 😝

één maand geleden

Dat zou toch juist andersom moete zijn.wij dragen 9 maanden een kind . Dat is ons geschenk aan de man. Dit is mijn 4de zwangerschap en mijn vriend zou nie eens willen Dat ik een cadeau koop..

één maand geleden

Ik wil mijn vriend ook graag wat geven. Het gaat niet om een groot cadeau wat veel geld kost ofzo en het is ook niet om hem te bedanken. Gewoon iets symbolisch om stil te staan bij het bijzondere moment dat we een nieuwe fase ingaan en hij vader wordt. Het is in onze relatie een ritueel geworden om op belangrijke momenten stil te staan met in elk geval een brief of kaart. Ik schrijf sws iets op een mooie kaart, maar ik zoek ook nog naar iets symbolisch en blijvends. Ik vind een armband met initiaal en een edelsteen met een passende betekenis bijvoorbeeld heel leuk om te geven. Maar ik ben bang dat hij geen armband wil dragen, aangezien hij een horloge al ingewikkeld vind😬

één maand geleden

Reactie op Framboosjebloosje

Ik wil mijn vriend ook graag wat geven. Het gaat niet om een groot cadeau w ...
Bij uniekje heb je ook sleutelhangers. Misschien is dat een optie om te graveren.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Bij uniekje heb je ook sleutelhangers. Misschien is dat een optie om te gra ...
Oh goeie, ik ga eens kijken!

één maand geleden

Ik weet niet wat je budget is maar 😊.. Ik heb mijn vriend een armbandje van Gassan gegeven met de eerste letter van ons zoontje. Het is 14K goud dus het blijft altijd mooi. Hij draagt het elke dag vol met trots!

één maand geleden

Ik vind de baby al een cadeau van zichzelf.