15 Reacties

13 dagen geleden

Niemand????

13 dagen geleden

Wij hebben de cybex cloud G en voetenzak van Jollein. Was zo’n gedoe in het ziekenhuis dat we uiteindelijk voetenzak eruit hebben gehaald en met dekentje over hem heen zijn vertrokken.. Niet echt nuttige info, sorry😂

13 dagen geleden

Reactie op maanbloem

Wij hebben de cybex cloud G en voetenzak van Jollein. Was zo’n gedoe in he ...
Oh serieus? Hielp/ helpt het ook niet om de new born inzet in de voetenzak te doen?

13 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Oh serieus? Hielp/ helpt het ook niet om de new born inzet in de voetenzak ...
Hij lag er oncomfortabel bij en zag er ook onveilig uit, hoe we het ook deden helaas. En online kon ik ook geen voorbeelden vinden :/

13 dagen geleden

Ik heb ook de cloud t plus en zag geen mogelijkheid om het met een voetenzak te combineren dus ook met een dekentje gedaan. Zelfs met de newborn inzet verzoop hij er een beetje in en een zak maakte het nog onveiliger.

13 dagen geleden

Bedankt voor jullie reactie dames… ik heb ook nooit een maxicosi gehad dus ik kan het totaal niet vergelijken helaas. Jammer dat er geen voorbeelden zijn!

13 dagen geleden

- Ik heb er nog geen ervaring mee maar volgens mij zoals op de afbeeldingen van deze website: https://www.kids-world.com/nl-be/cybex-voetenzak-snoegga-mini-2-zeeschelp-beige-light-beige-p-288086.html - Waar heb jij de voetenzak gekocht en wat adviseren ze daar? -https://www.cybex-online.com/nl/nl/p/AC_GO_Snogga_Mini_2_EN.html in de handleiding staat geen afbeelding met de newborn inlay.

13 dagen geleden

Reactie op Lausbubje

- Ik heb er nog geen ervaring mee maar volgens mij zoals op de afbeeldingen ...
Dankjewel! Ik bestelde hem online, dus ben niet geadviseerd in de winkel.. maar idd het lijkt erop dat de newborn inzet er niet in hoort. Alleen zoals de mamas in deze topic zeggen, blijft het alsnog knoeien

13 dagen geleden

Cybex cloud met een voetenzak van Jollein, dikke prima. Riempjes vastmaken en dan de zak dichtritsen.

13 dagen geleden

Reactie op Mamatobe204

Cybex cloud met een voetenzak van Jollein, dikke prima. Riempjes vastmaken ...
Hebben wij ook, kon prima met onze kersverse dochter onderweg in de auto

11 dagen geleden

Dankjewel dames, fijn dat het ook lukt

2 dagen geleden

Hoi, weet iemand wat voor hoes/ molton er om het matrasje van de kinderwagen wieg/cot van de cybex priam past? 🩷

één dag geleden

Reactie op Dua.aaaa

Hoi, weet iemand wat voor hoes/ molton er om het matrasje van de kinderwage ...
De kleinste maat van pretura!

één dag geleden

Reactie op Zaralizzy12

De kleinste maat van pretura!
Bedankt!

één dag geleden

Voetenzak moet gesproken over alle inzetjes heen. Dat staat tenminste bij de informatie van alle Jolein voetenzakken.