18 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb zelf nog geen ervaring hiermee! Maar wij gaan sowiezo voor de cybex cloud ! Wij willen heel graag de kinderwagen cosy beige in combinatie met die maxicosi! ( let op, deze moet je wel echt op tijd bestellen anders komt hij te laat)🙈 wij gaan hem volgende week met de isofix bestellen!

6 maanden geleden

Ik volg, ben ook opzoek naar een autostoel met een goede ligstand!

6 maanden geleden

Sws Cybex! Deze heeft een ingebouwd zonnescherm, dan hoef je niet met een Dooky oid te hannesen.

6 maanden geleden

Ik heb ook cybex van m’n eerste kindje. Vind het echt heel fijn merk, de opvolgstoel ook weer Cybex genomen

6 maanden geleden

Reactie op t.hoi

Ik heb zelf nog geen ervaring hiermee! Maar wij gaan sowiezo voor de cybex ...
Heb je een link, hahah het is me ineens teveel geworden. Welke ga je nou allemaal bestellen? De maxicosi als onderstel of?

6 maanden geleden

Reactie op speters

Ik heb ook cybex van m’n eerste kindje. Vind het echt heel fijn merk, de op ...
Welke variant hebben jullie, en kan deze ook in ligstand in de auto?

6 maanden geleden

Reactie op Mamatobe204

Sws Cybex! Deze heeft een ingebouwd zonnescherm, dan hoef je niet met een D ...

6 maanden geleden

Wij hadden de Cybex cloud Z (ouder model). Ligstand werkte perfect! Zonnekap was ook echt superfijn. Was wel een zwaar stoeltje. Gaan nu weer voor een Cybex stoeltje 🙂

6 maanden geleden

Reactie op Lies90g

Wij hadden de Cybex cloud Z (ouder model). Ligstand werkte perfect! Zonneka ...
Ohja de ligstand kan niet de auto gebruikt worden met of zonder base. Wellicht dat deze bij de T of G wel kan. Je kan bij de winkel altijd vragen of je het in je auto mag uitproberen

6 maanden geleden

Reactie op Inayaaa20

Heb je een link, hahah het is me ineens teveel geworden. Welke ga je nou al ...
https://www.babymax.nl/cybex-e-priam-4-travelsystem-4-in-1-cozy-beige.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwltKxBhDMARIsAG8KnqV94o5zD-zR2ECaCWG-jwCNnLS5IV7LnpDYtvrZXkRM458g_QAGFN8aAsijEALw_wcB En dan met een mat zwart onderstel! 😍

6 maanden geleden

Reactie op t.hoi

Ik heb zelf nog geen ervaring hiermee! Maar wij gaan sowiezo voor de cybex ...
Wat is ongeveer de levertijd? Wij willen ook voor een cybex wagen + stoeltje gaan maar ik ben pas 12w dus vind het nogal vroeg nu🙈

6 maanden geleden

Ik heb de Cybex cloud, hij kan volledig in ligstand op de kinderwagen wat super fijn is. Maar hou er rekening mee dat dit niet het geval is in de auto. Hij kan dan alleen onderuit geschoven worden. Desalniettemin zou ik er zo weer voor kiezen.

6 maanden geleden

Reactie op t.hoi

https://www.babymax.nl/cybex-e-priam-4-travelsystem-4-in-1-cozy-beige.html? ...
Oeeh nice! Ik had deze vandaag precies in me notities gezet maar dan met rose gold onderstel, om te overleggen of mijn partner dit wel wilt betalen 🤣🤪 die vond het gelukkig okey, maar ga nog even rond kijken of ik het zkr weten wil. Ga igg wel de cybex autostoel + base halen, dat is wel zeker ipv de maxicosi merk.

6 maanden geleden

Reactie op Maiss

Wat is ongeveer de levertijd? Wij willen ook voor een cybex wagen + stoeltj ...
Sorry ik zie je bericht nu pas! Die man uit de winkel adviseerde echt wel om hem vroeg te bestellen.. ik heb vrijdag de 13 weken echo, ik ga hem dan meteen bestellen.. ik heb hem liever te vroeg als te laat

5 maanden geleden

Reactie op Inayaaa20

Sorry ik ben hier niet zo vaak! Wij hebben deze https://www.babypark.nl/cybex-cloud-t-i-size-autostoeltje.html?color=615&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIyc_p94mdhgMVe5JoCR20_QVQEAQYAiABEgIL7_D_BwE hij kan in ligstand maar op die isofix kreeg ik het niet voor elkaar. Dus dan deed ik het in de gordel vast zeg maar haha. Maar het dichtdoen van de kap is echt top om het donker te maken!

5 maanden geleden

Wij hebben vandaag de Cybex Cloud G+ gekocht! Twijfelden ook tussen deze en de Maxi Cosi Pebble pro 360. Vonden in de winkel de Maxi Cosi een heel stuk zwaarder aanvoelen (ook al scheelt het maar 400 gram). En Cybex schijnt aan strengere eisen te moeten voldoen omdat het een Duits merk is en ze daar stukken harder rijden. Of het echt waar is weet ik niet. Maar uiteindelijk heel blij met onze keuze en was gewoon op voorraad mee te nemen in de winkel 😊

5 maanden geleden

Ik ben vandaag toevallig naar babypark geweest voor de gehele Cybex priam set incl autostoel en isofix base. De stoeltjes etc was gewoon allemaal op voorraad alleen het zwarte onderstel van de kinderwagen niet. De gehele set zou vanaf midden juli dan geleverd kunnen worden. De maxi cosi kan inderdaad niet helemaal in ligstand als hij op de isofix base zit omdat hij dat zowel voor als achter langer wordt en dat gaat niet. Wij hebben hem wel in bestelling genomen omdat we overtuigd zijn.

5 maanden geleden

Wij hebben de hele set Cybex Cosy Beige E-priam met mat zwart onderstel besteld. Levertijden zijn lang, dus ik wilde dit zo snel mogelijk bestellen. Ik heb gekozen voor de elektrische versie omdat wij vlak bij de duinen wonen en de wagen standaard afremt tot 6km per uur of mee geeft tot 6km per uur. Ook vond ik de wieg functie erg handig. Het scheelt maar 2kg