18 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb zelf nog geen ervaring hiermee! Maar wij gaan sowiezo voor de cybex cloud ! Wij willen heel graag de kinderwagen cosy beige in combinatie met die maxicosi! ( let op, deze moet je wel echt op tijd bestellen anders komt hij te laat)🙈 wij gaan hem volgende week met de isofix bestellen!

6 maanden geleden

Ik volg, ben ook opzoek naar een autostoel met een goede ligstand!

6 maanden geleden

Sws Cybex! Deze heeft een ingebouwd zonnescherm, dan hoef je niet met een Dooky oid te hannesen.

6 maanden geleden

Ik heb ook cybex van m’n eerste kindje. Vind het echt heel fijn merk, de opvolgstoel ook weer Cybex genomen

6 maanden geleden

Reactie op t.hoi

Ik heb zelf nog geen ervaring hiermee! Maar wij gaan sowiezo voor de cybex ...
Heb je een link, hahah het is me ineens teveel geworden. Welke ga je nou allemaal bestellen? De maxicosi als onderstel of?

6 maanden geleden

Reactie op speters

Ik heb ook cybex van m’n eerste kindje. Vind het echt heel fijn merk, de op ...
Welke variant hebben jullie, en kan deze ook in ligstand in de auto?

6 maanden geleden

Reactie op Mamatobe204

Sws Cybex! Deze heeft een ingebouwd zonnescherm, dan hoef je niet met een D ...

6 maanden geleden

Wij hadden de Cybex cloud Z (ouder model). Ligstand werkte perfect! Zonnekap was ook echt superfijn. Was wel een zwaar stoeltje. Gaan nu weer voor een Cybex stoeltje 🙂

6 maanden geleden

Reactie op Lies90g

Wij hadden de Cybex cloud Z (ouder model). Ligstand werkte perfect! Zonneka ...
Ohja de ligstand kan niet de auto gebruikt worden met of zonder base. Wellicht dat deze bij de T of G wel kan. Je kan bij de winkel altijd vragen of je het in je auto mag uitproberen

6 maanden geleden

Reactie op Inayaaa20

Heb je een link, hahah het is me ineens teveel geworden. Welke ga je nou al ...