11 Reacties
één maand geleden
Vooral je zorgen delen!
Gelukkig heb je morgen weer een afspraak, dus dan zou je dat goed kunnen bespreken.
Dan hoor je vanzelf of ze vanwege je gehele situatie eerder willen starten met inleiden. Ze nemen daarin ook echt wel je mentale staat mee, maar dan moet je die zorgen en onrust natuurlijk wel met ze delen.
één maand geleden
Hoi mama to be. Ik heb een soort gelijk verhaal. Alleen gaat het niet om de gezondheid van mijn kleintje.. Maar om die van mij. Ik zou as vrijdag worden ingeleid met 38 weken, maar omdat ik te veel complicaties en verergerde klachten heb heb ik gebeld om te zeggen dat ze het plan moeten omgooien en mij eerder moeten inleiden. Dit zal dus ipv vrijdag zal het morgen plaatsvinden. Zeker je gevoel op tafel leggen! Want jij hebt hier ook een stem in. En helemaal omdat het om de gezondheid van je kindje gaat. En jou gemoedstoestand. Heel veel sterkte ❤️
één maand geleden
Ik zou het ook aangeven. Ik heb laatst ook aangegeven dat ik graag een week eerder ingeleid wilde worden ivm jeuk door zwangerschapscholestase. Hierdoor sliep ik nauwelijks en was ik mentaal echt een wrak. M’n waardes waren toen nog goed en ze gingen akkoord met een week eerder (37w ipv 38w) nu zijn mn waardes gister geprikt en blijken ze sowieso te hoog te zijn dus ben ik ook nog een dag eerder ingeleid (ik zou eigenlijk morgen ingeleid worden). Maar in mijn ervaring nemen ze ook hoe de moeder zich voelt heel erg mee in wanneer ze inleiden
één maand geleden
Reactie op tuliptree
Hoe gaat het nu met je? Ben je wat wijzer geworden?
Ja zeker, inmiddels ben ik opgenomen vanwege vanmorgen weer meerdere malen dippen aan de CTG… dood eng, maar ze hebben meteen een ballon geplaatst en hopelijk morgen genoeg ontsluiting om door te gaan 🥹
Hoe is het met jou?
één maand geleden
Reactie op tdkramer
Ja zeker, inmiddels ben ik opgenomen vanwege vanmorgen weer meerdere malen ...
Oh jeetje wat eng inderdaad. Gelukkig ben je nu in goede handen. Ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen en dat je snel je kindje in je armen kunt sluiten. Heb je al krampen? Heel veel succes! ❤️
Hier staat het nog steeds gepland voor zondag, tenzij er donderdag opeens al eerder iets uit de onderzoeken naar voren komt. Dan hebben we weer een ctg, groeiecho en doppler en dan gaan ze ook even inwendig voelen. Ben heel benieuwd.
één maand geleden
Reactie op tuliptree
Oh jeetje wat eng inderdaad. Gelukkig ben je nu in goede handen. Ik hoop da ...
Nog geen krampen helaas… het is nog rustig. Hopelijk duurt de bevalling morgen niet al te lang 😳.
Spannend weer een groeiecho donderdag!! Laat het maar weten, ben benieuwd. Succes!!!🍀 ❤️