6 Reacties
19 dagen geleden
Als ie kindje er nog niet klaar voor is gaat dat niet gebeuren. Als je kindje er klaar voor is komt die op gang.
Wel zal het helpen als je heel ontspannen en chill bent. Als jij in vluchtmodus (of gewoon nog druk) bent zal het wat langer kunnen duren.
Ik zou gewoon lekker je ding blijven doen :)
19 dagen geleden
Dat hoor je veel ja, maar als er ergens geen garanties zijn, dan is t wel wanneer je je baby echt mag verwelkomen馃槄
Sommige vrouwen drinken 1 glas frambozenbladthee en de bevalling start, sommige drinken t al weken met liters en er gebeurt niks. Zo ook met alle dingen...
Tis natuurlijk wel zo dat hoe meer natuurlijke oxytocine jij aanmaakt, hoe groter de kans dat de bevalling start... voor veel vrouwen is dat als t lijstje af is...
19 dagen geleden
Ik heb juist het tegenovergestelde gehoord, dat een baby vaak eerder zou komen als je geen rust neemt. Geen idee of het echt klopt.
Bij mijn eerste had ik alle rust van de wereld (zat toen bijna hele zwangerschap zonder werk) en ben toen pas bevallen met 41+1.
Nu ben ik tot aan 39 weken nog heel druk geweest. A.s. zondag uitgerekend, heel benieuwd wanneer het nu gaat gebeuren..
19 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Ik heb juist het tegenovergestelde gehoord, dat een baby vaak eerder zou ko ...
Oh dat zou best kunnen. Klopt wel met mijn eerste en tweede in ieder geval. Maar het moment van starten is volgens de verloskundigen wel echt veel vaker in de nacht als je adrenaline dus ook het laagste is. En ook de spontane wat vaker in het weekend.
18 dagen geleden
Haha die van mij een week te vroeg, vliezen braken net voordat ik boodschappen ging doen 馃憤 was nog lang niet in verlofmodus!