25 Reacties

één maand geleden

Reactie op DaCha

Oh ja natuurlijk! Als er post binnenkomt voor meneer M. Achternaam, welke m ...
Ja dat inderdaad nu krijg je meeste post online. Maar wij hebben naast dat met thuis 3x een M problemen gehad met een scooterverzekering op de verkeerde naam en er amper af krijgen omdat ik geen contact had met mijn broertje die niet wou erkennen dat hij van hem was. Want was lekker goedkoop als ik betaalde. Een uit huis schrijving van de verkeerde persoon door de gemeente. Meermaals 400 km moeten rijden naar mijn geboorteplaats om dat op te lossen. En 9 jaar terug weer op mijn nieuwe adres post van mijn broertje van de belastingdienst. Ondanks allemaal eigen bsn nummers en geboortedatums. Wil je het echt gewoon doen. Maar het kan een hoop ellende geven 😉

één maand geleden

Ik vind Milas dan heel leuk of Midas

één maand geleden

Reactie op Willemina90

Maurits vind ik veel klassieker dan de opties
Klopt maar Maurits had een speciale betekenis naar een overleden in de familie. Nu is het meer een gevoelsmatig gevoel bij de mama en papa

één maand geleden

Reactie op DaCha

Ik zou ook eerder een Thomas, Floris, Wijnand ofzo verwachten. 😅 maar miss ...
Dat klopt inderdaad. Nu is het een naam die wij qua gevoel meer ons ding is. Maar Maurits had een hele speciale betekenis voor de papa. Vandaar die 1ste keuze

één maand geleden

Ik denk dat ik Justin het beste bij het rijtje van jullie namen vind passen. Succes!!