Hoi hoi,
Ik heb gister mijn datum gekregen voor de inleiding ivm hoge bloeddruk. Nu lees ik relatief veel berichten over inleidingen, dus ik dacht misschien is het leuk om te delen wanneer je wordt ingeleid?👶🏼🍼
Ik word volgende week woensdag ingeleid!
23 oktober
Ik ben nu 35+6 en eigenlijk een wereldwonder dat ik zo ver ben gekomen met deze bloeddruk! Inleiding staat nu op 37 weken tenzij het deze week toch uit de hand loopt!
Hier komende donderdag dan precies 37 weken tenzij mijn bloed en urine niet ...
Oh spannend! Ja hier hetzelfde volgende week 37 weken tenzij de uitslagen van deze week of begin volgende week toch niet goed zijn. Ik ga voor je duimen!🤞🏻
Ik zal ingeleid worden vanwege mijn leeftijd (40+) en kleine baby, met 39 weken waarschijnlijk. Uitgerekende datum is 11-11 dus waarschijnlijk weekje eerder inleiding.
Mijn bloeddruk vliegt alle kanten op maar gemiddeld 145/98 met extreem veel medicatie. Bij mijn eerste met 34 weken ingeleid vanwege ernstige PE dus nu willen ze geen risico nemen (en ik ook niet)
Heel fijn dat ze geen risico nemen en je een inleiding gaat krijgen. Ik had bij de eerste ook PE. Ben met 36 weken bevallen. Vanaf week 34 toen kunnen rekken met de hoogste dosis aan medicatie. Nu houd ik thuis me bloeddruk bij en vind ik hem de laatste dagen ook weer aan de hoge kant. Ben morgen 34 weken en merk dat ik dan toch ook die angst weer krijg…
Veel succes alvast ❤️