221 Reacties

één maand geleden

Hoeveel weken ben jij?

één maand geleden

Hier heel wss ook woensdag de 23ste!

één maand geleden

Hier komende donderdag dan precies 37 weken tenzij mijn bloed en urine niet goed is moet ik vanavond

één maand geleden

Reactie op Maryam123

Hoeveel weken ben jij?
Ik ben nu 35+6 en eigenlijk een wereldwonder dat ik zo ver ben gekomen met deze bloeddruk! Inleiding staat nu op 37 weken tenzij het deze week toch uit de hand loopt!

één maand geleden

Reactie op Boe-metje-1997

Hier heel wss ook woensdag de 23ste!
Oh wat toevallig! Spannend😍

één maand geleden

Reactie op Kandy

Hier komende donderdag dan precies 37 weken tenzij mijn bloed en urine niet ...
Oh spannend! Ja hier hetzelfde volgende week 37 weken tenzij de uitslagen van deze week of begin volgende week toch niet goed zijn. Ik ga voor je duimen!🤞🏻

één maand geleden

Ik word 18 oktober ingeleid, aanstaande zaterdag dus. In verband met diabetes type 1. Ik ben dan 37+6 dagen..

één maand geleden

Reactie op MerelR94

Oh wat toevallig! Spannend😍
Jaa zeker! Ben jij toevallig ook in het ziekenhuis, of mag je thuis afwachten?

één maand geleden

Ik krijg het vrijdag te horen voor de week erop, vind het erg spannend 😖

één maand geleden

Ik zal ingeleid worden vanwege mijn leeftijd (40+) en kleine baby, met 39 weken waarschijnlijk. Uitgerekende datum is 11-11 dus waarschijnlijk weekje eerder inleiding.

één maand geleden

Reactie op MerelR94

Ik ben nu 35+6 en eigenlijk een wereldwonder dat ik zo ver ben gekomen met ...
Hier dus echt precies hetzelfde! :)

één maand geleden

Vandaag bij 37+3. Wil niet vlotten!

één maand geleden

Aanstaande zondag 20/10 afspraak voor de ballon, 21/10 de inleiding, vanwege zwangerschapsdiabetes. Ben dan 38+3.

één maand geleden

31 oktober 😊

één maand geleden

22 okt! :)

één maand geleden

22 oktober krijg ik ‘s avonds een ballonnetje! Dan ben ik precies 36 weken zwanger van een eeneiige tweeling 🥰 Komt nu zo dichtbij!

één maand geleden

Hoe hoog is je bloeddruk @MerelR94 ?

één maand geleden

Reactie op 93Iris

Vandaag bij 37+3. Wil niet vlotten!
Oh spannend! Heb je wel weeën?

één maand geleden

Reactie op KimKH

Hoe hoog is je bloeddruk @MerelR94 ?
Mijn bloeddruk vliegt alle kanten op maar gemiddeld 145/98 met extreem veel medicatie. Bij mijn eerste met 34 weken ingeleid vanwege ernstige PE dus nu willen ze geen risico nemen (en ik ook niet)

één maand geleden

Heel fijn dat ze geen risico nemen en je een inleiding gaat krijgen. Ik had bij de eerste ook PE. Ben met 36 weken bevallen. Vanaf week 34 toen kunnen rekken met de hoogste dosis aan medicatie. Nu houd ik thuis me bloeddruk bij en vind ik hem de laatste dagen ook weer aan de hoge kant. Ben morgen 34 weken en merk dat ik dan toch ook die angst weer krijg… Veel succes alvast ❤️