221 Reacties
25 dagen geleden
Reactie op irish811
Ik heb vanavond een ballon gekregen en kreeg vrij flinke menstruatie krampe ...
Hey hier precies in hetzelfde schuitje. Paracetamol genomen tegen de krampen dat werkte wel even. Nu alweer even wakker met wat krampen en een drukke baby in mijn buik. Straks om 6.30 melden in het ziekenhuis. Hoop zo dat alles is opgeschoten.
25 dagen geleden
Reactie op limayke
Hey hier precies in hetzelfde schuitje. Paracetamol genomen tegen de krampe ...
Oh wat "fijn" om te lezen dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart! Ik heb het gevoel dat ik ook al wel wat (voor) weeen heb.. Krampen komen echt om de 3 minuten ofzo dus slapen zit er vanaf 00.30 niet meer in helaas 😞!
25 dagen geleden
Reactie op irish811
Oh wat "fijn" om te lezen dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart! Ik ...
Oh dat is echt heel vervelend en dan met het vooruitzicht van wat er nog eventueel komen gaat. Bij mij helpt het om op mijn linkerzij te liggen en dan mijn bovenste been op een kussen voor mijn andere been. Dan heb ik minder krampen. Als ik op mijn rechterzij lig en de kleine gaat bewegen heb ik meteen harde buiken/krampen/weeën. Positief denken dat we onze kleine gauw gaan ontmoeten 💪🥰
25 dagen geleden
Reactie op tdkramer
Hoe is het nu met je?
Bij mij is het gisteren heel snel gegaan!
Ik heb een 3e keer pillen gehad en alles ging in een sneltrein.. 16:42 pillen n vervolgens rond 10 uur was de kleine er.. Ik ging heel snel van 3cm naar 5cm.. ruggenprik genomen maar die heeft niet eens zijn werk kunnen doen, voor ik wist zat ik op 10CM.
Ik heb een uur geperst, uiteindelijk wel geholpen met een pomp en een knip want het hartslagje daalde.. Maar eerlijk, ik kreeg die kleine op me borst en die begon te huilen dus deed t meteen goed, en ik weer niet eens meer hoe het voelde.
Alleen wat last van de knip nu, maar het was het allemaal waard 🥹
Hierom reageerde ik gisteren even niet meer, het was snel en heftig maar zo iets moois 🥹
25 dagen geleden
Reactie op limayke
Oh dat is echt heel vervelend en dan met het vooruitzicht van wat er nog ev ...
Ik ben inderdaad ook nog even op mijn linkerzij gaan liggen vannacht en ook toen flinke krampen maar was zo wel het beste te doen!!
We houden inderdaad maar vast aan de positieve gedachte dat we onze kleine snel gaan ontmoeten 🥰
25 dagen geleden
Reactie op XS98
En hoe is het bij jou?
Ik ben vannacht bevallen van onze dochter… ook uiteindelijk een vlotte snelle bevalling!!! Alleen meteen naar OK vanwege niet loslatende placenta en ben nog steeds in schock… maar goed, zij doet het goed, en dat is uiteindelijk wat telt
25 dagen geleden
Reactie op tdkramer
Ik ben vannacht bevallen van onze dochter… ook uiteindelijk een vlotte snel ...
Gefeliciteerd! Op naar een goed herstel en lekker genieten van jullie dochter 🩷🩷
25 dagen geleden
Reactie op tdkramer
Ik ben vannacht bevallen van onze dochter… ook uiteindelijk een vlotte snel ...
Wat fijn dat het wel vlot ging en dat het goed gaat! Van jezelf is niet fijn, maar blijf erover praten (kreeg ik als advies) en wees lief voor jezelf. Ga genieten van de kleine meid! ❤️
25 dagen geleden
Gisteravond ballon gekregen maar hij zit er helaas nog in. Nu ondertussen al 3x tabletten gekregen krijg ze om de 2 uur. Ik heb wel krampen maar niet heel heftig. Ik hoop dat de ballon vandaag nog eruit valt en ze de vliezen kunnen breken.
24 dagen geleden
Reactie op Prisico
Ik krijg zondag de 10e mijn ballonnetje savonds. Vond het zielig als hij me ...
Het is heel wisselend per persoon hoe snel het gaat! Ik heb gisteren om 19 uur een ballonnetje gekregen en had vanmorgen 1 cm ontsluiting.
Toen overgestapt op tabletten om de 4 uur en daar heb ik net de 3e gift van gehad en nog geen actieve bevalling hier! Dus kan best even duren
24 dagen geleden
Reactie op Prisico
Bij mij zijn de dag na het plaatsen van de ballon de vliezen s ochtends gebroken (ballon is in de avond geplaatst). Het ligt er echt aan hoe snel het gaat, daar kan je van te voren geen uitspraken over doen helaas. Het kan ook heel snel gaan zoals bij mij
24 dagen geleden
Reactie op Prisico
Bij mij duurde het 5 dagen. 4 dagen tot de vliezen (spontaan) braken en de volgende dag is ze geboren.