221 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op Prisico

Oeh spannend! Heel veel succes!
Dankjewel!! Jij ook alvast

24 dagen geleden

4-11🙏🏻💙

14 dagen geleden

Ik krijg zondag een ballonnetje als er plek is!😃 Ik moet wel gelijk blijven slapen en als er dan genoeg ontsluiting is breken ze maandag de vliezen 🙏

14 dagen geleden

Ik ben vanmorgen weer op controle in het ziekenhuis geweest (loop daar ivm bloeddruk die steeds op het randje van hoog zit). Ze hebben inwendig onderzoek gedaan en m’n baarmoederhals is wel aan het verkorten en verweken, maar nog geen ontsluiting dus konden ook nog niet strippen, anders hadden ze dat meteen gedaan. Nu donderdag terug om te kijken of we dan kunnen strippen. Anders vrijdag een ballonnetje plaatsen en als het voldoende effect heeft zaterdag inleiden.. zo spannend! Ik hoop eigenlijk dat het vanzelf op gang komt, want wil liever niet ingeleid worden 🙈

14 dagen geleden

Reactie op Momtobe🤍

Ik ben vanmorgen weer op controle in het ziekenhuis geweest (loop daar ivm ...
Wat is jouw bloeddruk als ik vragen mag?

14 dagen geleden

Na veel weerstand bij mij tegen het idee van inleiden vandaag na een controle toch besloten het wel te doen. Morgen plaatsen ze een ballonnetje en woensdag de inleiding. Ondertussen 41+2 weken zwanger, baarmoedermond nog lang en ligt naar achter, geen ontsluiting en wel al weken voorweeen, nachten niet slapen en pijntjes.

14 dagen geleden

Reactie op Eva003

Wat is jouw bloeddruk als ik vragen mag?
Vandaag was het 135/85 dus acceptabel volgens de verloskundige, anders zouden ze me al eerder willen inleiden. Bloeddruk blijft beetje schommelen, heb paar keer gehad dat hij op het randje zat (rond de 140/90) maar ook een paar keer lager..

13 dagen geleden

Ik moet straks om 6:30 bellen en dan kijken ze hoelaat ik mag komen voor een ballonetje🫨 ben zo zenuwachtig… Hoop dat ik zo nog even een dutje kan doen.

13 dagen geleden

Reactie op grace9319

Na veel weerstand bij mij tegen het idee van inleiden vandaag na een contro ...
Ik herken je verhaal en heb dit ook besloten, vandaag controle in het ziekenhuis en dan ga ik ook afstemmen rondom het plaatsen van een ballon. Heb al 5 weken voorweeen en baarmoedermond ligt nog naar achter, geen ontsluiting. Wel al 41 + 2. Hopelijk kan ik donderdag of vrijdag terecht. Succes!

13 dagen geleden

Morgen 😊 dan 41 weken

13 dagen geleden

Reactie op Esraa52

Ik moet straks om 6:30 bellen en dan kijken ze hoelaat ik mag komen voor ee ...
Hoe is het gegaan?

13 dagen geleden

morgen! (13/11) dan ben ik 41+1 :) al 3 cm ontsluiting dus morgenochtend worden de vliezen gebroken in het ziekenhuis. spannend want dit is ons eerste kindje maar ik kijk er ook zooo naar uit, helemaal klaar voor! 😍

13 dagen geleden

Reactie op amanda0111

morgen! (13/11) dan ben ik 41+1 :) al 3 cm ontsluiting dus morgenochtend wo ...
Spannend ik ook morgen! Met 41+4. Vandaag een ballonnetje laten zetten

13 dagen geleden

Reactie op RdenBosch

Ik herken je verhaal en heb dit ook besloten, vandaag controle in het zieke ...
Jij ook veel succes!! Hopelijk heb je al wat duidelijkheid

13 dagen geleden

Reactie op grace9319

Spannend ik ook morgen! Met 41+4. Vandaag een ballonnetje laten zetten
jaa spannend he! hopelijk schiet het op voor je met het ballonnetje 🙌🏼 die probeerden ze ook bij mij te plaatsen vandaag maar toen bleek ik al genoeg ontsluiting te hebben! succes morgen en met een beetje geluk hebben we snel onze kindjes in onze armen! 👶🏼❤️

12 dagen geleden

Morgen bij 41+1 dmv misoprostol tabletten is vandaag besloten tijdens controle. Baby is nog niet genoeg ingedaald voor een ballon en de ontsluiting is 1-2 cm na weken voorweeën. Hopelijk donderdag de vliezen breken, zodat de weeën op gang komen.

12 dagen geleden

Ik moet mij morgen (14/11) om 7 uur melden in het ziekenhuis voor inleiden bij langdurig gebroken vliezen (tenzij er vanzelf nog iets op gang komt). Zo spannend!

12 dagen geleden

Ik moet mij op 24-11 melden voor de inleiding, tenzij ze zich eerder meldt. Dan ben ik 41 weken. Vanwege een gaatje in het hart, mag ik niet meer dan een week overtijd. Spannend!

11 dagen geleden

Ik moet me op 26 november melden voor een inleiding. Zowel de gynaecoloog als ik denken echter niet dat ik die datum ga halen. Ik heb al zo veel voorweeën. Wel fijn een stip aan de horizon te hebben.

11 dagen geleden

Vanmiddag rond 13:45 ballon geplaatst, vrijwel direct menstruatie krampen wat ong. een uur aanhield, maar sinds we thuis zijn geen kramp meer gehad🥲 hopen dat het alsnog wel iets doet..