221 Reacties

één maand geleden

Reactie op KimKH

Heel fijn dat ze geen risico nemen en je een inleiding gaat krijgen. Ik had ...
Oh spannend hè! Ik ben morgen 36 weken en loop de afgelopen twee weken ook onwijs te schommelen met als gevolg 100x langs komen maar vooralsnog is het goed gelukkig nog genoeg.. ik weet helaas hoe spannend deze periode is! Hier drukken ze me elke keer weer op het hart dat ik echt aan de bel als ik twijfel, dus echt bellen als je het niet vertrouwd ❤️

één maand geleden

Morgen 36wkn en gisteren te horen gekregen dat ik 30/10 een ballonnetje krijg en dan 31/10 ingeleid wordt ovm mijn zwangerschapsdiabetes. Ik ben dan 38+1 wkn. Vanmiddag is ook eindelijk mijn verlof ingegaan dus de laatste 2 weken nog proberen te genieten thuis 😊

één maand geleden

Volgende week woensdagavond ballonnetje, moet dan een nachtje in het ziekenhuis blijven. De bevalling wordt ingeleid vanwege groeiachterstand van de baby. Ik ben dan 37+2 weken.

één maand geleden

Reactie op Soraya den

Ik word 18 oktober ingeleid, aanstaande zaterdag dus. In verband met diabet ...
Hey, ik heb ook diabetes maar heb helemaal niets over het inleiden gehoord. Mijn diabetesverpleegkundige vroeg ook van, gebeurd dat niet? Is jou baby toevallig te groot voor de normen? Mijne liep meer aan de kleine kant, dus is dat dan een reden voor ze. Begin enorm te twijfelen omdat ik al 5x dezelfde vraag van verschillende diabetesverpleegkundige te horen heb gekregen.

één maand geleden

Reactie op Deligrace

Morgen 36wkn en gisteren te horen gekregen dat ik 30/10 een ballonnetje kri ...
Hey, ik heb ook diabetes maar heb helemaal niets over het inleiden gehoord. Mijn diabetesverpleegkundige vroeg ook van, gebeurd dat niet? Is jou baby toevallig te groot voor de normen? Mijne liep meer aan de kleine kant, dus is dat dan een reden voor ze. Begin enorm te twijfelen omdat ik al 5x dezelfde vraag van verschillende diabetesverpleegkundige te horen heb gekregen.

één maand geleden

Reactie op Inayaaa20

Hey, ik heb ook diabetes maar heb helemaal niets over het inleiden gehoord. ...
Nee in het ziekenhuis waar ik loop (haga ziekenhuis) is het protocol dat je met 38 weken ingeleid wordt. Ze schatten de baby op 3500 gram bij 38 weken. Hij liep iets voor, maar zeker niet te groot voor het termijn. Ik zou even navraag doen bij de gynaecoloog..

één maand geleden

Maandag 21/10 gaan ze de ballon plaatsen bij 38+2 en de dag erna vliezen breken.

één maand geleden

Reactie op Inayaaa20

Hey, ik heb ook diabetes maar heb helemaal niets over het inleiden gehoord. ...
Hi, Heb je je suikers onder controle door aanpassing van je dieet of spuit je ook insuline? Als je je suikers in controle hebt en de kleine wordt niet zozeer affected daardoor (ze schatten haar klein toch) dan denk ik dat het zkh zover geen problemen voorziet om jou door te laten lopen totdat de kleine zich aandient. Als je insuline bijspuit loop je meer risico en willen ze meer eerder inleiden (zoals bij mij) Als je twijfelt gewoon informeren bij je diabetes verpleegkundige en/of gynaecoloog. Zij kunnen voor je een antwoord geven 😊

één maand geleden

Reactie op ClaudiaMC

Oh spannend! Heb je wel weeën?
Inmiddels bevallen van ons prachtige meisje Mare. Op het moment dat de weeën begonnen ging het super snel.

één maand geleden

Reactie op 93Iris

Inmiddels bevallen van ons prachtige meisje Mare. Op het moment dat de weeë ...
Gefeliciteerd! Hoe gaat t nu met jullie?

één maand geleden

Volgende week inleiding in week 38. Heb maandag de 21e beoordeling inleiding en dan gaat het echt gebeuren 🥰

één maand geleden

Als de kleine blijft zitten wordt ik volgende week donderdag ingeleid met 37w. Momenteel lig ik vanaf maandag al in het ziekenhuis met gebroken vliezen.

één maand geleden

Dinsdag 12 november gaan ze de pilletjes s’avonds opsteken (of ballon afhankelijk van de rijping van de baarmoederhals) met hopelijk een vlotte bevalling woensdag 13 november 🙏. Ik ben dan 38w +2. Inleiding wegens bloedstollingsafwijking die wordt opgevangen met spuitjes, ik moet 48u voor de inleiding stoppen met de bloedverdunners, 24u na de bevalling moet ik opnieuw starten met de spuitjes tot 6 weken na de bevalling.

één maand geleden

Maandag 21 oktober om 19:00 wordt de ballon geplaatst :)

één maand geleden

Vrijdag 1 nov word het ballonnetje geplaatst 🥰

één maand geleden

Vanochtend zijn mijn vliezen gebroken (37+3). Als ze er zondagochtend nog niet is, word ik om 07.00 ingeleid

één maand geleden

Ik heb vandaag ook gehoord dat woensdag 23 oktober de inleiding start (ballon). Ik ben dan 37 + 2. Ik zou met 39 weken ingeleid worden maar baby is zo klein dat dit het advies is vanuit het ziekenhuis. Opeens toch best snel!

één maand geleden

Reactie op Wonder2024november

Volgende week woensdagavond ballonnetje, moet dan een nachtje in het zieken ...
Bij mij precies hetzelfde! Ook 37 + 2 en kleine baby en woensdag as inleiding (tijdstip weet ik nog niet)

één maand geleden

Maandagavond 28 oktober gaan ze de ballon plaatsen met 38 weken

één maand geleden

Met welke reden hebben jullie een inleiding? Als je dat wilt delen natuurlijk?