Hoi hoi,
Ik heb gister mijn datum gekregen voor de inleiding ivm hoge bloeddruk. Nu lees ik relatief veel berichten over inleidingen, dus ik dacht misschien is het leuk om te delen wanneer je wordt ingeleid?馃懚馃徏馃嵓
Ik word volgende week woensdag ingeleid!
23 oktober
Met welke reden hebben jullie een inleiding? Als je dat wilt delen natuurli ...
Ik heb een hg zwangerschap, mijn hartslag is vaak te hoog doordat baby mijn vaten dichtknijpt en ik slaap wekelijks in ziekenhuis omdat ik gewoon weg door vele harde buiken (dit heb ik al vanaf week 29) niet meer slaap dan misschien 2 uurtjes in de nacht. Ik ben fysiek en mentaal op. Was nog een strijd om een inleiding te krijgen maar ik kan gewoon weg niet meer ben echt leeg.
Vanochtend opgehaald met de ambu, ivm gebroken vliezen en kindje ligt boven de bekken. Als ik morgen vroeg 10 uur geen eigen wee毛n heb gaan we inleiden ik ben 38+2. Het is even schakelen want dit stond niet op de planning hahahaha
Gistermiddag is bij mij de ballon katheter geplaatst. Pff wat een krampen zeg! Met ctg volgen ze twee keer per dag hartslag van de baby.
Alles gaat goed. Ik verwacht een kleine baby en deze inleiding is uit voorzorg.
Ik ben gelijk opgenomen in het ziekenhuis en morgen wordt gekeken wat de ballon heeft gedaan.
Bizar idee dat m鈥檔 baby binnenkort geboren wordt en ik niet meer thuis kom zonder baby..