221 Reacties
één maand geleden
Reactie op essieeek
vraagje naar de dames die al de inleiding hebben gekregen deze week, hoe he ...
Inbrengen is onprettig maar goed te doen! Ze moesten wel wat prutsen en moeite doen om hem goed in re brengen,.. nu wel vervelende krampen ervan…
één maand geleden
Reactie op essieeek
vraagje naar de dames die al de inleiding hebben gekregen deze week, hoe he ...
Ik heb het zeer positief ervaren, in de ochtend ging het ballonnetje erin wat even lastig plaatsen was maar het was goed te doen. Ik kreeg binnen een half uur al steeds heftigere krampen die snel regelmatig werden. Bij 4cm hebben ze de ballon eruit gehaald. Ik had wel al gebroken vliezen meer dan een week & mijn lichaam pakte het goed zelf op dus ook geen weeenopwekkers nodig gehad. Dezelfde avond is hij nog geboren.
één maand geleden
Ben maandagavond ingeleid met een ballon om 7 uur in de avond, 2 uur snachts viel deze eruit. Dinsdag vliezen gebroken en opwekkend, 1 uur en 12 minuten later middels een mega mega weeenstorm onze dochter geboren. Het was de vierde keer maar echt de aller heftigste bevalling. Wat een pijn. Maar ze
Is er en ik ben zo trots ❤️🎀💕
één maand geleden
Helaas heeft bij mij de ballon behalve hevige krampen nog niks gedaan… geen oog dicht gedaan hier in het ziekenhuis en mag niet naar huis.
één maand geleden
Reactie op Wonder2024november
Helaas heeft bij mij de ballon behalve hevige krampen nog niks gedaan… geen ...
Sterkte!
Hier ook nare krampen… heb nu een tweede ballon 🎈
Er was bij mij wel iets opening al
Hopelijk doet deze ballon ook wat.
Krijg jij ook nog een tweede?
één maand geleden
Reactie op Eerstekindjeonderwegnov24🥰
Sterkte!
Hier ook nare krampen… heb nu een tweede ballon 🎈
Er was bij mi ...
Nee ze hebben de eerste laten zitten. Als deze er vandaag of morgen niet uit gevallen is krijg ik tabletten. Ik zie er allemaal wel tegenop hoor, vooral het niet kunnen slapen (straks 2 nachten) door die krampen sloopt me echt.
Jij ook veel sterkte! ❤️
één maand geleden
Nee ze hebben de eerste laten zitten. Als deze er vandaag of morgen niet ui ...
Ja, ik krijg mogelijk ook nog tabletten.
Ik had ook de nacht ervoor niet geslapen (werd flink verkouden). En vannacht uiteindelijk klein beetje geslapen na paracetamol… maar t is intens ja!
één maand geleden
Reactie op essieeek
Success!! Ik ben heel benieuwd nu het dichterbij komt. Ja het zal geen pret ...
Dank je wel 🙏🏻💫
Heb nu een tweede ballon 🎈
Afwachten wat het doet…
één maand geleden
Reactie op Inayaaa20
Moeten jullie na het plaatsen van de ballon weer naar huis? Of zijn er ook ...
Ik moet zelfs blijven, al zou ik zelf graaaaaag naar huis willen..
één maand geleden
Ik moet zelfs blijven, al zou ik zelf graaaaaag naar huis willen..
Niet fijn daar? Even doorzetten voor je kleine wondertje 🥰 begrijp dat het mentaal ook misschien uitputtend kan zijn.. Ik heb vorige week zondag ook al echt voorweeën gehad, en nu had ze het over inleiden, ik zie zelf afgelopen dagen sterretjes afentoe alsof ik ga flauwvallen. Maar heb morgen nog een aantl dingen op de planning staan, en dan vind ik het ook prima om ingeleid te worden, vandaar mijn vraag. Zitten jullie ook vast aan een ctg? Hoe hoog is je toco bijv?
één maand geleden
Reactie op Inayaaa20
Moeten jullie na het plaatsen van de ballon weer naar huis? Of zijn er ook ...
Ik moest gelijk blijven en krijg paar keer per dag ctg
één maand geleden
Reactie op Inayaaa20
Niet fijn daar? Even doorzetten voor je kleine wondertje 🥰 begrijp dat het ...
De kamer was vannacht een sauna, het bed is keihard en er gebeurt niks. Ik woon nog geen 10 minuten hier vandaan en denk dat ik me beter kan ontspannen thuis.
Ik lag op een verloskamer en moet nu waarschijnlijk naar zaal, maar ik heb ze al gemeld dat als dat moet ik m’n spullen pak en naar huis ga.
Ik heb gisteravond, vannacht en vanmorgen een ctg van een half uur/uur gehad. De togo schommelt rond 40.
Heel veel sterkte bij je inleiding. Ik lees ook veel positievere verhalen dus trek maar niks van mijn gezeur aan haha