221 Reacties
één maand geleden
Reactie op Wonder2024november
De kamer was vannacht een sauna, het bed is keihard en er gebeurt niks. Ik ...
Heel veel sterkte , ik wordt morgen ingeleid en ga vanavond al ziekenhuis in voor Sedatie zodat ik eerst even bij kan slapen. Ze hebben al gezegd als er niet veel gebeurd morgen avond na ballon plaatsing ik opnieuw slaapmedicatie en pijnstillers mag krijgen. Misschien bij jou ook een optie ? Voor nu hoop ik dat er bij jou snel wat veranderd ik duim heel hard mee.
één maand geleden
De kamer was vannacht een sauna, het bed is keihard en er gebeurt niks. Ik ...
Aaaah, ja begrijp dat als je ook echt dichtbij woont je liever thuis bent. In een zaal lijkt me ook niet fijn, zal wel een eigen kamer willen… mijn toco zat afgelopen zondag dus tussen de 80-100, ze wilde toucheren maar dat wilde ik zelf niet. Maar dit weekend kan het zomaar wel gebeuren🤣. Dankje jij ook succes, en ik hoop dat het snel doorzet. You can do it!
één maand geleden
Reactie op Inayaaa20
Hoe hoog is bij jou de toco geweeest?
Dat weet ik niet… moest even googlen wat het is?! Ik zal t morgen vragen!
Ik heb trouwens geluk dat de afdeling vol is en ik in een verloskamer lig, rustig alleen! Vind ik zo fijn!
één maand geleden
Reactie op limayke
Ik ook! Ik vind het ook heel spannend want bij iedereen loopt het toch ande ...
Bij mij groeit met de tijd vertrouwen in de kennis en kunde van iedereen hier in t ziekenhuis. Ik kan t goed loslaten! Was eerst ook anders hoor, is echt gegroeid
één maand geleden
Ik krijg zondag een ballon en maandag hopelijk dan inleiden(dan 38+3)
Dit is het derde kindje, eerste een ks, 2e bevallen met 41+2 dmv een inleiding) en dan weer een inleiding. Alleen merk ik dat ze veel moeilijker doen over eventuele risico's van het inleiden dan bij de vorige inleiding. Heeft iemand dezelfde ervaring?
één maand geleden
Reactie op essieeek
Wat geven ze als risico? Wij hebben het een paar keer gevraagd bij het zh e ...
Baarmoederscheuring, maar is dan 1 a 2 %meer kans door een inleiding. Wel verder doorgevraagd, maar werd er een beetje onzeker van...terwijl de vorige keer dit ook wel benoemd is maar niet zo vaak, terwijl dat de eerste bevalling na de ks was en die is gelukt
één maand geleden
Reactie op murk88
Baarmoederscheuring, maar is dan 1 a 2 %meer kans door een inleiding. Wel v ...
Ohhh helemaal niks van gehoord van geen enkele arts die ik heb gesproken wat raar anders had ik het ook wel wat meer overwogen maar het is al maandag 🫠 hopen dat het goed gaat 🥺
één maand geleden
Reactie op murk88
Baarmoederscheuring, maar is dan 1 a 2 %meer kans door een inleiding. Wel v ...
Hier ook helemaal niks over gehoord! Maar ik heb sowieso het gevoel dat er bewust dingen achter worden gehouden. Zo zou een ballon geen pijn doen maar ik lig al 36 uur met krampen. Ik heb via het forum hier begrepen dat ik slaapmedicatie mag, terwijl ik het aangegeven heb dat ik niet heb geslapen is dit me hier in het ziekenhuis ook nooit aangeboden.
één maand geleden
Hier ook helemaal niks over gehoord! Maar ik heb sowieso het gevoel dat er ...
Ik leef helemaal met je mee, wat moeizaam voor je dat je nu nog wakker bent. Kun je niet vragen voor medicatie? Want als alles doorzet heb je die slaap juist wel nodig 🥲
één maand geleden
Reactie op Inayaaa20
Ik leef helemaal met je mee, wat moeizaam voor je dat je nu nog wakker bent ...
Lief dankjewel ❤️ ik heb de medicatie al gehad vanavond maar ik blijf wakker worden..
één maand geleden
Reactie op Inayaaa20
Hmmmm dat is niet best, misschien wel een teken dat je bevalling binnenkort ...
Nee helaas, net weer gecontroleerd en 0 ontsluiting. De ballon is er gelukkig uit. Er wordt gekeken naar een andere optie maar ik heb zelf aangegeven het liefst te willen wachten na het weekend dus ik hoor zo wat het plan is.
één maand geleden
Reactie op Prookje
Heel veel sterkte , ik wordt morgen ingeleid en ga vanavond al ziekenhuis i ...
Super lief je reactie, ik las hem gister al en had meteen gevraagd of ik slaapmedicatie kon krijgen. Dit had ik gekregen maar helaas bleef ik toch nog wakker worden.
Heel veel sterkte vandaag! 🍀
één maand geleden
Reactie op essieeek
Ohh jeetje, heb je al wel ontsluiting of zijn het nog alleen maar krampen. ...
Nee helemaal niks 😑 potdicht.
één maand geleden
Nee helemaal niks 😑 potdicht.
Hoe gaat t nu?