221 Reacties

één maand geleden

Reactie op Prookje

Ze gaan me morgen pas beoordelen. De krampen zijn te doen mits kruiken bewe ...
Ja zo doe ik het ook met kruiken, wat beweging en op m’n zij! Ik word ook vanmorgen weer bekeken en dan verder plan maken. Zet m op!

één maand geleden

Reactie op Prookje

Dankjewel jij ook heel veel succes ben nog steeds heel hard voor je aan het ...
Hoop dat je lekker heb kunnen slapen. Ik ben net weer aangekomen in het ziekenhuis na een goede nacht thuis en begin zo met de tabletjes. Succes iedereen vandaag weer! 🍀❤️

één maand geleden

Reactie op Wonder2024november

Hoop dat je lekker heb kunnen slapen. Ik ben net weer aangekomen in het zi ...
Fijn dat je een goede nacht hebt gehad thuis! Succes vandaag met tabletjes 🙏🏻💫

één maand geleden

Reactie op Wonder2024november

Hoop dat je lekker heb kunnen slapen. Ik ben net weer aangekomen in het zi ...
Succes vandaag!!💕

één maand geleden

Vanochtend gebeld dat we eerder mochten komen voor de ballon ipv vanavond. 11:00 geplaatst, aansluitend ctg. Rond 12:30 thuis gekomen en moest plassen. 5 min daarna dacht ik voelt niet uitgeplast dus ging nogmaals.. ballon eruit en daarmee een beste plons. En ik dacht huh wat veel voor een plas terwijl ik net was geweest. Nog even de vraag of vliezen zijn gebroken of dat scheurtje in zit. Voor nu afwachten en maandverband in om te kijken of er nog wat uitkomt. Morgen vroeg in de ochtend weer terug om alles te checken Heeeeeel bizar dit allemaal 😂 heb verder alleen wat krampjes hier en daar maar verder geen weeen

één maand geleden

Reactie op Prookje

Dankjewel jij ook heel veel succes ben nog steeds heel hard voor je aan het ...
Hoe heb je geslapen en hoe gaat het nu?

één maand geleden

Reactie op KimAnne93

Vanochtend gebeld dat we eerder mochten komen voor de ballon ipv vanavond. ...
Ik heb precies het zelfde buiten de ‘plons’ na, ballon heeft nog geen 2 uur gezeten en was er al weer uit. Had ziekenhuis gebeld of dat wel kon kloppen😂 maar zolang vliezen niet breken of weeen heb, morgenvroeg 7 uur ziekenhuis🙏🏻

één maand geleden

Reactie op LisaEngel1

Ik heb precies het zelfde buiten de ‘plons’ na, ballon heeft nog geen 2 uur ...
Same! Ze zeiden al van kan vliezen zijn, scheurtje of toch nog een plasje die vast zat. Maar tot nu toe alleen last van krampen, samentrekkend gevoel vd buik. Ben heel erg benieuwd naar morgen, wij mogen ook om 7:00 melden

één maand geleden

Reactie op KimAnne93

Same! Ze zeiden al van kan vliezen zijn, scheurtje of toch nog een plasje d ...
Dat snap ik heel goed! Ik ook alleen wat krampen, maar heel ligt nog. Heb wel een drukkend gevoel van onder maar kan ook tussen mn oren zitten haha! Ben wel heel benieuwd of mijn baarmoedermond genoeg gerijpt is 😊

één maand geleden

Reactie op Eerstekindjeonderwegnov24🥰

Hoe heb je geslapen en hoe gaat het nu?
Ik ben gister bevallen van onze dochter. Het was een zware bevalling maar zo blij on eindelijk onze dochter vast te kunnen houden🩷

één maand geleden

Reactie op Prookje

Ik ben gister bevallen van onze dochter. Het was een zware bevalling maar z ...
Gefeliciteerd! 🩷🩷🩷 Nu lekker genieten en herstellen ❤️🍀

één maand geleden

Reactie op Prookje

Wauw! Gefeliciteerd!!! En goed herstel 🙏🏻💫

één maand geleden

Reactie op Prookje

Gefeliciteerd, hopelijk met een snelle herstel!💕

één maand geleden

Reactie op Prookje

Gefeliciteerd 🥳

één maand geleden

Reactie op Prookje

Gefeliciteerdd!!

één maand geleden

Ik zit er even doorheen.. ik heb gisteren (zaterdag) een ballontje gekregen, na 3 uur was deze er al uitgevallen. Vandaag (zondag) om 07:10 moeten melden om ingeleid te worden, netjes gemeld en bleek kleine 2 cm ontsluiting te hebben waardoor ik elke 4 uur tabletjes krijg om de baarmoedermond goed rijp te krijgen, na 3e ronde tabletjes is er gevoelt en zit 0.0 vordering in.. ik moet over een uurtje nog 1maal 2 tabletjes maar heb er nu al geen vertrouwen in of dit wat doen gaat… hele dag al gerommel in mijn buik, wat door de tabletten komt maar mijn lichaam werkt niet mee😅 morgen vroeg word er verder gekeken of mijn lichaam wel wat doen gaat.. Ik word ingeleid omdat ik de kleine man niet zoveel voel (hij doet het wel goed op echo’s en ctgs) maar ik voel hem gewoon niet..

één maand geleden

Reactie op LisaEngel1

Ik zit er even doorheen.. ik heb gisteren (zaterdag) een ballontje gekregen ...
Wat vervelend! Is het nog een idee ol de ballon opnieuw te plaatsen? Ik dacht dat dit voor minimaal 3 cm ontsluiting zou zorgen...

één maand geleden

Reactie op Rod

Wat vervelend! Is het nog een idee ol de ballon opnieuw te plaatsen? Ik dac ...
Daar gaan ze morgen na kijken mocht de tabletten niet verder z’n werking doen.. Ik hoop zo dat er vannacht van alles gaat gebeuren.. Heb nu al 1,5 week amper tot niet geslapen en dit werkt zo niet mee😭

één maand geleden

Reactie op LisaEngel1

Ik zit er even doorheen.. ik heb gisteren (zaterdag) een ballontje gekregen ...
Oh ik voel je! Ik had een vingertop ontsluiting terwijl ballon er uit was gevallen, wss toch niet goed gezeten. 2e ballon gekregen vanochtend. In loop vd middag trok ze er aan en zei ze nog zit nog goed vast. Ze ging toch even voelen en toen kwam de ballon al mee eruit, zat op 2 cm. Begonnen met de tabletten en net 2e ronde daarvan gehad. Morgen ochtend weer controle en hopelijk genoeg ontsluiting om de vliezen te breken. Heb wel flinke harde buiken gehad. Vind ook zo vervelend dat m’n vriend naar huis moet en ik in zkh slaap. Had ik ergens ook niet helemaal verwacht

één maand geleden

Reactie op KimAnne93

Oh ik voel je! Ik had een vingertop ontsluiting terwijl ballon er uit was g ...
Ik snap je helemaal! Hier echt het zelfde verhaal.. toen mijn man na huis ging, zakte de moed echt in mijn schoenen.. Hopelijk doen de tabletjes hen werk bij jouw en mogen we beide morgen ons kleintje in onze armen nemen🙏🏻