221 Reacties
één maand geleden
Reactie op LisaEngel1
Ik snap je helemaal! Hier echt het zelfde verhaal.. toen mijn man na huis g ...
Echt he.. ik moest ook gewoon even traantje laten omdat allemaal zo raar voelde.
Hoe is jouw nacht gegaan? Ik heb gelukkig hier en daar wel wat kunnen slapen maar telkens wakker door de harde buiken die over zijn gegaan tot weeen. Althans gok dat het weeen zijn gezien het steeds onder in de buik op komt. Hoop echt dat het genoeg is om door te gaan met het echte inleiden
één maand geleden
Reactie op KimAnne93
Echt he.. ik moest ook gewoon even traantje laten omdat allemaal zo raar vo ...
Ja ik heb dat ook gehad..
Ik heb echt amper tot niet geslapen, echt ieder half uur gezien😅 hele nacht harde buiken en krampen dus ik hoop dat het bij mij ook doorzet.. Het zou een flinke domper zijn als er niks gebeurt is vannacht..
Hopelijk kan je ingeleid worden🍀
één maand geleden
Reactie op KimAnne93
Vliezen zojuist gebroken! Hoe gaat het bij jou?
Wat fijn! Bij mij ook! Nu is het een traantje van blijdschap 🩵🩷
één maand geleden
Bij mij heeft de inleiding te weinig gedaan. Na 5 dagen (3 dagen ballon en 2 dagen tabletten) besloten dat ik vandaag een keizersnede krijg 🙏🏻🤰💫
één maand geleden
Reactie op Eerstekindjeonderwegnov24🥰
Bij mij heeft de inleiding te weinig gedaan. Na 5 dagen (3 dagen ballon en ...
Oh hier ben ik ook zo zenuwachtig voor, dat de inleiding niet echt wat gaat doen. Ik ben woensdag 39 weken en krijg dan de ballon. Donderdag 7.15 melden in het ziekenhuis. Zo spannend🍀🍀🍀
één maand geleden
Reactie op Eerstekindjeonderwegnov24🥰
Bij mij heeft de inleiding te weinig gedaan. Na 5 dagen (3 dagen ballon en ...
Heel veel succes vandaag!🍀
één maand geleden
Hi meiden, hebben jullie evt adviezen of tips? Ik word maandag ingeleid met 38+1, vanwege structureel minder beweging en een kleine baby, nu is het ook nog eens zo dat vandaag mijn CTG heel slecht was, haar hartslag dipte meermaals en het was echt even paniek. Nu moet ik morgen weer aan CTG (ik lig sowieso al om de dag aan de ctg in ziekenhuis) maar morgen is alles bepalend of ik meteen word ingeleid, ik heb nu structureel stress of het wel goed gaat met haar en of haar hartslag niet helemaal weg valt, en dat zou ik dan vol moeten houden, nog 1 week lang…. Ik ga er slecht van slapen en trek dat idee echt niet.
Wat is handig? Kan ik dit zelf aangeven in het ziekenhuis om te vragen of ze haar asjeblieft eerder kunnen halen? Zoals midden deze week ipv pas maandag? Is dat realistisch om te vragen? Ik wil gewoon mijn kindje ter wereld, want ik voel haar ook al weinig. Iemand ervaring?
één maand geleden
Reactie op maanbloem
Ik lees stiekem mee, zo spannend allemaal!
Zet hem op dames @Kimanne93 e ...
Zit op dit moment op 7cm na laatste controle, krijg al aardig druk/drang van onder wat echt met moeite weg kan puffen🍀
één maand geleden
Eigenlijk dinsdag (29 oktober) maar ik moest gister al komen vanwege te hoge gal en leverwaardes. Lig ik nu in bed en m’n ballon is er uit gegaan. Had gisteravond ook vrij snel weeën om de 5 min. Nu ben ik nog high van de morfine dus ben benieuwd hoe het gaat lopen straks
één maand geleden
Reactie op Inayaaa20
Ik vind het knap dat je met 7 cm nog dit hebt kunnen typen, ik was met 7 cm ...
Haha! De ruggenprik deed wonderen bij mij, uiteindelijk bij controle mocht ik al persen terwijl zelf de pers drang uiteindelijk niet meer had omdat niks voelde haha! Na 59 minuten van persen en veel lachen is onze kleine Frenkie geboren op 28-10 om 20:29🩵
één maand geleden
Onze mooie kleine meid Juna is op de wereld gekomen om 20:08.
Rond 08:00 zijn de vliezen gebroken en vanaf 14:00 kwamen de weeen echt wel goed en hard, zat toen rond 4 cm. Ruggeprik geplaatst alleen al gauw bleek dat ik 7 cm had, tijdens een wee 9 cm dus die hele prik was overbodig. Morfine pompje heeft even wonderen verricht. Rond 19:00 begonnen met persen dus eigenlijk best snel al voelde voor mij zo lang voordat ze er was. En wat een verlossing als het eruit is 🥲
Moeten nacht blijven ivm mijn bloeddruk en kan ook nog niet echt op eigen benen staan. Maar dat komt wel weer goed 🩷
één maand geleden
Nowie is ook geboren gister na 5 dagen inleiden.
Na 2 dagen misopristol braken in de avond mijn vliezen spontaan, maar ik had 1 cm ontsluiting. Een paar uur later kreeg ik wee-opwekkers maar die deden alleen maar veel pijn en 5 uur later nog steeds maar 1 cm ontsluiting. Dus heb ik sedatie gekregen en een uurtje kunnen slapen ondanks de weeen.
De volgende dag een ruggenprik gehad en weer verder gegaan met de wee-opwekkers. Ik ben ondertussen gaan slapen en toen ik wakker werd had ik 7 cm ontsluiting! 2 uur later is mijn dochter geboren 🩷